اولین جزئیات از فصل ششم بازی Battlefield 2042 منتشر شد

استودیو بازی‌سازی «دایس» (DICE) از اولین جزئیات مربوط به فصل ششم بازی شوتر آنلاین «بتلفیلد ۲۰۴۲» (Battlefield 2042) پرده برداشت. گفتنی است کاربران با ویژگی Redux می‌توانند به نقشه‌ها و حالت‌های جذاب فصل‌های گذشته این بازی دسترسی پیدا کنند.

به گزارش وب‌سایت wccftech، به نظر می‌رسد فصل پنجم بازی Battlefield 2042 بیشتر از زمان استاندارد خود در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. چراکه شرکت «الکترونیک آرتز» (Electronic Arts) و استودیو DICE تایید کرده‌اند فصل جدید این بازی تا ماه اکتبر سال جاری منتشر نمی‌شود. بااین‌حال، استودیو DICE از اولین جزئیات مربوط به فصل ششم بازی Battlefield 2042 رونمایی کرد.

گفتنی است کاربران به‌زودی با قابلیت جدیدی با نام Redux مواجه می‌شوند. این ویژگی شرایط بازگشت رویدادها، حالت‌ها و سایر محتواهای فصل‌های گذشته را برای بازیکنان فراهم می‌کند. شرکت EA همچنین با انتشار تریلری از نقشه جدید فصل ۶ بازی Battlefield 2042 پرده‌برداری کرده است. شایان ذکر است نقشه جدید در فصل ششم بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ حال‌و‌هوای هالووینی دارد و استودیو DICE وعده می‌دهد که بازیکنان با چالش‌های نوین و رازهای تاریکی در این نقشه روبرو می‌شوند.

فصل ششم عنوان شوتر چندنفره Battlefield 2042؛ آشنایی بیشتر با ویژگی Redux

سازندگان همچنین اذعان کرده‌اند این نقشه یکی از بهترین نقشه‌هایی است که تاکنون توسط استودیو دایس ساخته شده است. گفتنی است در نقشه مذکور، بازیکنان با ترس ناشناخته‌ای در میدان نبرد روبرو خواهند شد. از سوی دیگر، با وجود ویژگی Redux، بازیکنان شاهد بازگشت رویدادهای Liquidators ،Battle of Nordvik و Leviathan Rising با جوایز ویژه در بازی Battlefield 2042 خواهند بود. علاوه‌براین، حالت‌های مختلف با زمان محدود نیز با تغییرات جدید و قابلیت بازی روی نقشه‌های اضافی باز خواهند گشت.

فصل ششم بازی Battlefield 2042

توسعه‌دهندگان می‌گویند بازیکنان از طریق Redux می‌توانند به صورت هفتگی به حالت‌ها و نقشه‌های دوست‌داشتنی و تازه‌ای دست پیدا کنند. از این رو، بازیکنان دوباره می‌توانند حالت‌های Rush Chaos XL, Tactical Conquest, Breakthrough Chaos to Conquest Assault و Shutdown را تجربه کنند.

بازی Battlefield 2042 هم‌اکنون برای کنسول‌های «پلی استیشن ۴» (PlayStation 4)، «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5)، «ایکس باکس وان» (Xbox One)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و پلتفرم کامپیوتر شخصی (PC) قابل بازی است. ویژگی Redux از تاریخ ۲۹ آگوست (۷ شهریور ۱۴۰۲) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و فصل ششم این بازی در ماه اکتبر و حوالی روز هالووین منتشر می‌شود. شما می‌توانید معرفی نقشه جدید در فصل ۶ بازی Battlefield 2042 را در پایین صفحه تماشا کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.