اولین تیزر فیلم گرن توریسمو منتشر شد + معرفی نسخه PSVR2 بازی Gran Turismo 7

جیم رایان، رئیس بخش سرگرمی‌های تعاملی «سونی» در نمایشگاه CES از انتشار بازی Gran Turismo 7 برای هدست پلی‌استیشن VR2 خبر داد؛ همچنین اولین تیزر از فیلم گرن توریسمو به کارگردانی نیل بلومکمپ منتشر شد.

چیزی تا زمان عرضه هدست پلی‌استیشن VR2 در بازار باقی نمانده است و جیم رایان، رئیس بخش سرگرمی‌های تعاملی «سونی» در نمایشگاه CES از انتشار عناوین قابل‌توجهی برای محصول جدید شرکت خبر داد. او اعلام کرد که نسخه واقعیت مجازی بازی Gran Turismo 7 در زمان عرضه هدست PSVR2 با یک آپدیت رایگان در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. بازی‌هایی نظیر Horizon: Call of Mountain و Resident Evil Village VR هم جز اولین بازی‌های PSVR2 در ماه فوریه امسال منتشر می‌شوند.

اولین تیزر از فیلم گرن توریسمو

اولین تیزر از فیلم گرن توریسمو؛ استفاده بلومکمپ از یک دوربین فیلم‌برداری جدید

البته این تنها خبر در مورد فرانچایز پرطرفدار گرن توریسمو نبود؛ سونی همچنین از اولین تیزر فیلم گرن توریسمو پرده‌برداری کرد. در این تیزر، نیل بلومکمپ از طریق یک دوربین دیجیتالی جدید، زوایای مختلف سکانس‌های رانندگی اثر را بدون استفاده از جلوه‌های ویژه، فیلم‌برداری می‌کند.

همچنین نیل بلومکمپ سیناپس رسمی فیلم گرن توریسمو را منتشر کرد:

این فیلم بر اساس داستان واقعی است؛ داستان یک بازیکن نوجوان Gran Turismo که پس از پیروزی در سری مسابقات نیسان، در آرزوی تبدیل شدن به یک راننده واقعی اتومبیل‌رانی قرار می‌گیرد.

پلی‌استیشن VR2 در تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۲۳ (۳ اسفند ۱۴۰۱) با قیمت ۵۴۹.۹۹ دلار روانه بازار خواهد شد. فیلم گرن توریسمو در تاریخ ۱۱ اوت ۲۰۲۳ (۲۰ مرداد ۱۴۰۲) در سینماهای سراسر دنیا اکران می‌شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.