اولین تیزر اسپین آف جدید The Walking Dead با حضور ریک و میشون را مشاهده کنید

اولین تیزر اسپین آف جدید The Walking Dead با حضور ریک و میشون را مشاهده کنید

The Walking Dead: The Ones Who Live اسپین آف جدیدی از سریال واکینگ دد است که در آن شاهد بازگشت «ریک گرایمز» و «میشون» هستیم. حالا اولین تیزر از این سریال منتشر شده است که برای اولین بار شخصیت‌های اصلی آن – با بازی اندرو لینکلن و دانای گوریرا – را نشان می‌دهد.

<!–

–>

در سریال The Ones Who Live که قرار است فوریه سال آینده میلادی پخش شود، ریک و میشون در حال جستجوی یکدیگر هستند. ریک آخرین بار در فصل نهم سریال واکینگ دد حضور داشت و میشون در فصل ۱۰ به دنبال او رفت. تیزر این سریال را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:


مطلب پیشنهادی:زامبی‌های The Walking Dead چقدر «زنده» می‌مانند؟یک زامبی چقدر عمر می‌کند؟
زامبی‌های The Walking Dead چقدر «زنده» می‌مانند؟زامبی‌های The Walking Dead چقدر «زنده» می‌مانند؟

.cls-1{fill:#231f20;}.cls-2{fill:#ed145b;}

«تری اوکوئین»، بازیگر نقش جان لاک در سریال لاست نیز در این سریال حضور خواهد داشت و نقش شخصیتی با نام «بیل» را ایفا خواهد کرد. همچنین «لزلی-ان برنت» که قبلا در سریال Lucifer حضور داشت به‌همراه «مت جفریس» بازیگران جدید این سریال هستند. «پولیانا مکینتاش» که قبلا در سریال اصلی و همچنین فصل دوم The Walking Dead: World Beyond حضور داشت نیز یک بار دیگر نقش Jadis را ایفا خواهد کرد.

The Ones Who Live شش قسمت خواهد داشت و ششمین اسپین آف از دنیای The Walking Dead محسوب می‌شود. اخیرا گفته شده بود که اسپین آف مربوط به شخصیت «دریل دیکسون» که Walking Dead: Daryl Dixon نام دارد فصل دومی خواهد داشت و «ملیسا مک‌براید» نیز در آن دوباره نقش کارول را ایفا می‌کند.


مطلب پیشنهادی:بررسی سریال The Walking Dead: Dead Cityجان تازه‌ای که مگی و نیگان به دنیای مردگان متحرک دمیدند
بررسی سریال The Walking Dead: Dead Cityبررسی سریال The Walking Dead: Dead City


این فیلم‌ ها ادامشون توی بازیشونه!

اولین تیزر اسپین آف جدید The Walking Dead با حضور ریک و میشون را مشاهده کنید - ویجیاتواولین تیزر اسپین آف جدید The Walking Dead با حضور ریک و میشون را مشاهده کنید - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.