اولین تصویر ریزر ۲۰۲۴ لو رفت؛ رقیب گلکسی زد فلیپ ۶

moto razr 40 ultra 64c102e2c779beb50bc3a519

موتورولا در حال حاضر با در اختیار داشتن چهار درصد از سهم بازار موبایل جهان، هشتمین سازنده‌ی بزرگ گوشی‌های هوشمند در دنیا است. اپل پس از ۱۳ سال موفق به پیشی گرفتن از سامسونگ شد تا پس از مدت‌ها کره‌ای‌ها را از تخت سلطنت به پله‌ی دوم بکشد؛ شیائومی، اوپو و ترنشن نیز مقام‌های دوم تا پنجم را در اختیار دارند.

لنوو برای جبران فاصله‌ی قابل توجه با رقبا، روی توسعه‌ی دستگاه‌های تاشو رده بالا و توسعه‌ی سهم خود در کشورهایی مانند هند حساب باز کرده است.

موتورولا در سال ۲۰۲۳ تلاش‌های خود را در زمینه‌ی گوشی‌های تاشو تجدید کرد و مدل‌های Razr پلاس و Razr 2023 را در دسترس قرار داد.

قیمت گوشی موتورولا معمولاً معقول‌تر از سایر برندها است؛ برای مثال قیمت موتورولا ریزر ۲۰۲۳ تنها ۶۹۹ دلار بود و آن را تبدیل به مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی تاشو در ایالات متحده و بسیاری از بازارهای دیگر کرد. ریزر ۲۰۲۳ از همان ابتدا در فهرست بهترین گوشی تاشو قرار گرفت.

مقالات مرتبط

وب‌سایت MSPowerUser تصویر منتسب‌ به ریزر ۲۰۲۴ را منتشر کرده و می‌گوید این گوشی در حال حاضر با نام رمز گلوری شناخته می‌شود. این دستگاه جانشین ریزر پلاس یا همان ریزر ۴۰ اولترا است و با همکاری اپراتور ورایزن در ایالات متحده فروخته خواهد شد.

موتورولا شریک دیرینه‌ی ورایزن است، اما این اپراتور آمریکایی با وجود کمکش در سال ۲۰۱۹ برای بازگرداندن مدل تاشوی ریزر به بازار، سال گذشته از عرضه‌ی ریزر پلاس صرف‌نظر کرد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.