اولین تصاویر کارت گرافیک Steel Legend از ASRock منتشر شد

وب سایت videocardz اولین تصاویر سری جدید کارت گرافیک Steel Legend از ASRock را منتشر کرده است. این برند تا پیش از این تنها برای مادربردهای این شرکت مورد استفاده قرار می‌گرفت، اما ظاهرا حالا توانسته پای خود را به بخش پردازنده‌های گرافیکی هم باز کند، تا شاهد حضور یک بازیگر جدید در صحنه رقابت کارت گرافیک‌های سفارشی باشیم.

استفاده از پردازنده گرافیکی Radeon RX 7600 غیر XT در Steel Legend

محصولات Steel Legend طرح رنگی سفید و نقره‌ای را ارائه می‌دهند که نسبت به کارت گرافیک‌های Challenger و Phantom Gaming کاملا متفاوت است. البته Steel Legend اولین کارت گرافیک با رنگ بندی “سفید” نخواهد بود، زیرا از قبل کارت‌های Taichi White و Aqua را داریم که آنها هم از رنگ بندی روشن استفاده کرده‌اند.

کارت گرافیک Steel Legend ASRock
کارت گرافیک Steel Legend ASRock

وجود سه فن و یک خنک کننده دو اسلات در طراحی این کارت گرافیک به چشم می‌خورد، اما ظاهر آن را نمی‌توان یک طراحی کاملا جدید برای پردازنده گرافیکی ASRock در نظر گرفت، زیرا Radeon RX 6750XT Challenger Pro پوشش بسیار مشابهی داشت اما در طرح رنگی متفاوت. با این حال کاملا مشخص است که صفحه پشتی از طراحی کاملا جدیدی بهره برده است.

کارت گرافیک Steel Legend ASRock

این کارت مبتنی بر پردازنده گرافیکی Radeon RX 7600 غیر XT است که جزء محصولات سطح ابتدایی با پردازنده گرافیکی Navi 33 XL با ۲۰۴۸ هسته است. این مدل دارای ۸ گیگابایت VRAM است و با کلاک‌های غیر مرجع عرضه می‌شود. همانطور که مشخص است، از طریق یک کانکتور ۸ پین تغذیه می‌شود، اما با توجه به اینکه این محصول Radeon دارای توان مصرفی ۱۶۵W است، باز هم برای تامین انرژی آن کافی است.

مطالب مرتبط:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.