اولین تریلر فیلم Dune: Part 2 منتشر شد [تماشا کنید]

اولین تریلر فیلم Dune: Part 2 منتشر شد [تماشا کنید]

استودیوهای برادران وارنر و لجندری بالاخره از اولین تریلر فیلم Dune: Part 2 رونمایی کردند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را مشاهده نمایید:

تماشای اولین تریلر فیلم Dune: Part 2 از طریق یوتیوب


مطلب پیشنهادی:نگاهی به ۱۰ مورد از بدترین فیلم‌‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیوییوقتی کارگردانان به در بسته می‌خورند
نگاهی به ۱۰ مورد از بدترین فیلم‌‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویینگاهی به ۱۰ مورد از بدترین فیلم‌‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویی

در خلاصه داستان رسمی این فیلم می‌خوانیم: «این فیلم به بررسی سفر اسطوره‌ای پاول آتریدیز می‌پردازد. او در حالی با چانی و فریمن‌ها متحد می‌شود که در مسیر جنگ و انتقام‌جویی از توطئه‌گرانی است که خانواده‌اش را نابود کرده‌اند. او در مواجهه با انتخابی بین عشق زندگی خود و سرنوشت جهان شناخته شده، تلاش می‌کند تا از آینده‌ای وحشتناک که فقط خودش می‌تواند پیش‌بینی کند، جلوگیری کند».

اولین تریلر فیلم Dune: Part 2 منتشر شد [تماشا کنید] - ویجیاتواولین تریلر فیلم Dune: Part 2 منتشر شد [تماشا کنید] - ویجیاتو

بنابراین می‌دانیم داستان فیلم Dune 2 از همان قسمتی که در بخش اول تمام شد، ادامه خواهد یافت. در این فیلم که یک‌بار دیگر دنی ویلنوو آن را کارگردانی می‌کند، تیموتی شالامی نیز دوباره نقش اصلی یعنی «پاول آتریدیز» را ایفا خواهد کرد و ربکا فرگوسن، استلان اسکاشگورد، جاش برولین، خاویر باردم و زندیا نیز باری دیگر در آن حضور خواهند داشت. همچنین لئا سیدو، کریستوفر واکن، آستین باتلر و فلورنس پیو از جمله بازیگران جدید آن هستند. اولین قسمت از دنیای Dune با وجود اینکه اکران آن با اولین روزهای بازگشت علاقه‌مندان به سینما مصادف شده بود و به طور همزمان در شبکه استریم HBO Max پخش شده بود، در باکس آفیس جهانی توانست ۴۰۱.۸ میلیون دلار فروش کند.

نسخه اصلی فیلم که برنده شش جایزه اسکار شد، سال ۲۰۲۱ و در طول همه‌گیری کرونا، هم در سینماها و هم در HBO Max اکران شد، اما انتظار می‌رود که دنباله آن در ابتدا به‌صورت انحصاری در سینماها پخش شود.

فیلم Dune: Part 2 برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر سال جاری میلادی (۱۲ آبان ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.


مطلب پیشنهادی:۱۰ تا از بهترین فیلم های سامورایی قرن بیست و یکمنمایش حماسه افتخار و انتقام
۱۰ تا از بهترین فیلم های سامورایی قرن بیست و یکم۱۰ تا از بهترین فیلم های سامورایی قرن بیست و یکم


ویجی‌لاگ پلاس: ماجرای جنجالی بازی آنرکورد و استودیو تازه پلی استیشن

تماشا با کیفیت بالا از یوتیوب ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.