اولین تریلر رسمی از بازی Dune: Awakening منتشر شد

بازی دون: رستاخیز (Dune Awakening) چندی پیش معرفی شد. با این حال از زمان معرفی ما شاهد یک تریلر کامل از این بازی نبودیم. شرکت سازنده دون: رستاخیز شرکت فانکام (Funcom) بوده که اطلاعات زیادی از آن منتشر نکرد. حال با گذشت چند ماه از معرفی این بازی نوبت به اولین تریلر از دون: رستاخیز رسیده است.

بازی دون: رستاخیز در سبک جهان باز و آنلاین گسترده بوده که با فاصله کوتاهی از عرضه فیلم دون معرفی شد. این بازی قرار است یک دنیای بسیار گسترده را در اختیار کاربران قرار داده تا با یکدیگر به گشت و گذار پرداخته و مأموریت‌های مختلفی را انجام دهند. حال در تریلر جدید نیز اطلاعات بیشتری از روند بازی دون: رستاخیز منتشر شده است.

نام تریلر جدید این بازی، ساخت جهان از کتاب تا فیلم و به بازی است (Creating Worlds: From Book to Film to Game) است. در این تریلر شرکت فانکام طرفداران را به یک سفر طولانی به قلب دنیای آراکیس (Arrakis) می‌برد. نکته اینجاست که در این تریلر ما شاهد تصاویری هستیم که تا به حال از دنیای بازی دون منتشر نشده است.

در این تریلر ما شاهد دو مصاحبه هستیم. مصاحبه اول با سینماتوگراف مشهور گریگ فریسر (Greig Fraser) است. در این مصاحبه فریسر در مورد ارتباط میان دو فیلم و دنیای دون صحبت کرد. پس از آن کارگردان بخش خلاقیت شرکت فانگام به نام جوئل بایلُس (Joel Bylos) در زمینه ارتباط میان دنیای بازی و دنیای فیلم‌های دون صحبت کرد. همینطور اینکه شرکت فانکام تمام تلاش خود را کرده تا دنیای این بازی را به حالت فانتزی و قابل تجربه تبدیل کند.

بازی دون رستاخیر تمرکز بسیار زیادی روی دنیا و آزادی عمل کاربران دارد.

در دنیای دون موجودات بسیار ترسناکی وجود دارد. در نتیجه در کنار شکار آن‌ها و مبارزه شما باید تلاش کنید تا کرکتر خود را نیز بیشتر قدرتمند کنید تا بتوانید در شرایط سخت آراکیس دوام بیاورید. مواد و منابع بسیار زیادی در دنیای دون وجود دارد و شما باید بنابر سبک بازی و سلیقه خود یکی را انتخاب کرده و پناهگاه خود را بسازید. همینطور اینکه شما می‌توانید از مدرسه‌های مختلف دنیای دون روش‌های مبارزه را آموخته و تلاش کنید تا از بقا و دوام آوردن به تسلط تغییر وضعیت دهید.

بازی دون: رستاخیز به صورت هوشمندانه‌ای عناصر سبک بقا را با بازی‌های آنلاین گسترده ترکیب کرده است. در نتیجه شما با یک بازی جهان باز بسیار گسترده و خاص روبرو هستید که تجربه آن در هیچ عنوان دیگری وجود ندارد. نکته اینجاست که تمرکز شرکت سازنده روی آزادی عمل کاربران بوده و همین موضوع باعث جذابیت بسیار زیاد این بازی شده است.

بازی دون: رستاخیز برای کنسول‌های نسل نهم و کامپیوتر در حال ساخت است. هنوز تاریخ عرضه رسمی این عنوان اعلام نشده ولی به احتمال زیاد در سال جاری میلادی اطلاعات بیشتری از آن منتشر خواهد شد.

منبع: Gematsu

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.