اولین تریلر بازی EA Sports FC 24 منتشر شد

بالاخره اولین تریلر از جدیدترین نسخه شبیه‌ساز فوتبال الکترونیک آرتز (Electronic Arts) منتشر شد؛ اثری که دیگر با نام FIFA عرضه نمی‌شود. ما در ادامه مطلب جدیدترین اطلاعات را درباره بازی EA Sports FC 24 با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. با تکنولایف همراه باشید.

خرید کنسول بازی با بهترین قیمت و گارانتی معتبر از تکنولایف: کنسول بازی

شرکت EA بالاخره اولین تریلر از مجموعه فوتبالی خود را که اولین بار است با نامی به جز فیفا عرضه می‌شود را به اشتراک گذاشت. ویدیویی از گیم‌پلی بازی EA Sports FC 24 نیز قرار است در تاریخ ۲۲ تیر ماه (۱۳ جولای) به اشتراک گذاشته شود.

به نظر می‌رسد که با توجه به تصاویر منتشر شده، خبرهای مربوط به قرار گرفتن تصویر ارلینگ هالند (Erling Haaland)، مهاجم منچستر سیتی، روی کاور این بازی، صحت داشته‌اند. در حالی که تصویر هالند روی کاور نسخه استاندارد قرار خواهد گرفت، روی کاور نسخه آلتیمیت قرار است تصویر چند بازیکن مرد و زن قرار بگیرد. چند نفر از آن‌ها در تریلر منتشر شده از بازی EA Sports FC 24 و حتی در تامنیل (Thumbnail) مربوط به تریلر گیم‌پلی پیش‌رو نیز دیده می‌شوند.

هنوز خبری از تاریخ عرضه بازی نیست، اما شایعات حاکی از این هستند که این اثر در تاریخ ۷ مهر ماه (۲۹ سپتامبر) راهی بازار خواهد شد. البته کسانی که دست به خرید نسخه آلتیمیت زده باشند، بازی را در روز ۳۱ شهریور ماه (۲۲ سپتامبر) دریافت خواهند کرد.

تا این لحظه مشخص نیست که پلتفرم‌های هدف این بازی کدام‌اند. اما چیزی که می‌دانیم این است که رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، لیگ برتر جزیره، لیگ قهرمانان اروپا در فوتبال زنان، لیگ ملی فوتبال زنان، سوپر لیگ فوتبال زنان، لالیگا، لیگ ۱ فرانسه، بوندسلیگا، و سری آ ایتالیا در بازی EA Sports 24 به صورت لایسنس شده قرار دارند.

این بود جدیدترین اخبار درباره بازی EA Sports FC 24. نظر شما درباره این بازی چیست؟ دوست دارید شاهد چه تغییراتی در این نسخه باشید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

ads

اگر به دنبال یک ایرپاد جدید و متفاوت هستید، بررسی فری بادز ۵i از هواوی را بخوانید.

بررسی هندزفری هواوی Freebuds 5i

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.