اولین تریلر از مسابقه تلویزیونی Squid Game: The Challenge منتشر شد

اولین تریلر از مسابقه تلویزیونی Squid Game: The Challenge منتشر شد

خیلی‌‌ها می‌دانند که نتفلیکس روی برنامه تلویزیونی و رقابتی Squid Game: The Challenge کار می‌کند و اکنون تریلری از آن منتشر شده است. 

<!–

–>

ساخت Squid Game: The Challenge با حاشیه‌هایی نیز همراه بوده ولی در این برنامه تلویزیونی رقابتی ۴۵۶ نفر شرکت کرده‌اند تا شانس برنده شدن جایزه ۴.۵۶ میلیون دلاری را داشته باشند. نتفلیکس موفق شده چالش‌های سریال اصلی بازی مرکب را به خوبی بازآفرینی کند تا با بزرگترین رقابت تاریخ روبه رو باشیم.


مطلب پیشنهادی:شخصیت Wednesday Addams چگونه به یکی از تاثیرگذار‌ترین نمادهای گوتیک تبدیل شد؟شخصیتی که طی سال‌ها به محبوبیت کامل رسیده است
شخصیت Wednesday Addams چگونه به یکی از تاثیرگذار‌ترین نمادهای گوتیک تبدیل شد؟شخصیت Wednesday Addams چگونه به یکی از تاثیرگذار‌ترین نمادهای گوتیک تبدیل شد؟

تریلر منتشر شده نشان می‌دهد که نتفلیکس چالش‌ها و صحنه فیلم‌برداری را دقیقا مثل سریال بازی مرکب طراحی کرده است. با این وجود سازندگان تصمیم گرفته‌اند که یک سری تغییرات در نحوه انجام بازی‌های ایجاد کنند که خطری شرکت کنندگان را تهدید نکند. شما می‌توانید تریلر منتشر شده را از اینجا تماشا کنید.

Squid GameSquid Game

همانطور که اشاره کردیم، ساخت برنامه Squid Game: The Challenge با حاشیه‌هایی نیز همراه بوده است. علاوه‌بر موضوع اصلی سریال که نگاهی انتقادی به چنین برنامه‌هایی داشت، هنگام فیلم‌برداری این برنامه حادثه‌ای نیز رخ داده بود و تعدادی از شرکت کنندگان به مراقبت‌های پزشکی نیاز پیدا کرده بودند.

پخش برنامه Squid Game: The Challenge از ۲۲ نوامبر (۱ آذر ۱۴۰۲) شروع می‌شود. 


مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Heart of Stone – ستارگان برای نجات فیلمنامه!اکشن پرخرج و آبکی نتفیلیکس
نقد فیلم Heart of Stone – ستارگان برای نجات فیلمنامه!نقد فیلم Heart of Stone – ستارگان برای نجات فیلمنامه!


ویجی‌لاگ پلاس:‌ عملکرد عالی اسپایدرمن ۲ و سوپر ماریو واندر

اولین تریلر از مسابقه تلویزیونی Squid Game: The Challenge منتشر شد - ویجیاتواولین تریلر از مسابقه تلویزیونی Squid Game: The Challenge منتشر شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.