اولین تریلر از انیمیشن Resident Evil: Death Island منتشر شد [تماشا کنید]

اولین تریلر از انیمیشن Resident Evil: Death Island منتشر شد [تماشا کنید]

اولین تریلر از انیمیشن سینمایی رزیدنت اویل (Resident Evil: Death Island) منتشر شده که لیان کندی و جیل ولنتاین را در کنار هم نشان می‌دهد. 

انیمیشن Resident Evil: Death Island حاصل همکاری Quebico و استودیو مشهور TMS Entertainment است. این انیمیشن در تاریخ ۷ جولای (۱۷ خرداد) در سینماهای ژاپن اکران می‌شود و سونی وظیفه اکران آن در دیگر نقاط جهان را برعهده دارد، اما تاریخی برای انجام این کار اعلام نشده است. 


مطلب پیشنهادی:بهترین انیمه های علمی تخیلی ۲۰۲۲دیستوپیا، ربات‌ها و سفر در زمان
بهترین انیمه های علمی تخیلی ۲۰۲۲بهترین انیمه های علمی تخیلی ۲۰۲۲

نکته مهم درباره Resident Evil: Death Island همکاری لیان کندی و جیل ولنتاین برای اولین بار در تاریخ این فرانچایز است. لیان در بازی دوم، چهارم و ششم، ولی جیل در بازی اول، سوم و پنجم حضور دارد. لیان و جیل دو تا از محبوب‌ترین شخصیت‌های تاریخ این فرانچایز هستند که پیش از این هیچ وقت با هم کار نکرده بودند. 

.cls-1{fill:#231f20;}.cls-2{fill:#ed145b;}

Resident Evil: Death Island چهارمین انیمیشن سینمایی رزیدنت اویل محسوب می‌شود که لیان به عنوان شخصیت اصلی در همه آن‌ها حضور داشته است. کریس و کلر ردفیلد را نیز نباید فراموش کنیم که یک بار دیگر تیم تشکیل داده‌اند تا مانع پیشروی زامبی‌ها در شهر سن فرانسیسکو شوند. 

Resident Evil: Death Island در فاصله زمانی بین دو بازی Resident Evil 6 و Resident Evil 7 جریان دارد و دنباله انیمیشن Resident Evil: Vendetta محسوب می‌شود. 


مطلب پیشنهادی:۱۰ کارتون که فقط برای کودکان ساخته نشده‌اندلذت پویانمایی برای بزرگسالان
۱۰ کارتون که فقط برای کودکان ساخته نشده‌اند۱۰ کارتون که فقط برای کودکان ساخته نشده‌اند


ویجی‌لاگ پلاس: کنسل شدن ای تیری و معرفی کانتر استرایک

اولین تریلر از انیمیشن Resident Evil: Death Island منتشر شد [تماشا کنید] - ویجیاتواولین تریلر از انیمیشن Resident Evil: Death Island منتشر شد [تماشا کنید] - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.