اولین بسته الحاقی بازی دیابلو ۴ به نام Vessel of Hatred معرفی شد

چندی پیش رویداد بلیزکان (BlizzCon) بود و شرکت بلیزارد (Blizzard) از موارد مختلفی در آن رونمایی کرد. هرساله این شرکت محتوای زیادی در این رویداد معرفی می‌کند اما امسال به دلیل عملکرد بسیار خوبی که این شرکت در سال گذشته داشت، بلیزکان از همیشه مهیج‌تر بود. شرکت بلیزارد در این رویداد از موارد مختلفی برای مجموعه دنیای وارکرفت (World of Warcraft) رونمایی کرد اما در کنار آن به مجموعه دیابلو (Diablo) نیز توجه کرد.

شرکت بلیزارد اعلام کرد که سال آینده اولین بسته الحاقی بازی دیابلو ۴ به نام رگ تنفر (Vessel of Hatred) برای این بازی عرضه خواهد شد. این بسته الحاقی هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار دارد و قرار است خط داستانی بازی اصلی را گسترش دهد. داستان رگ تنفر در مورد شخصیت منفی بازی اصلی یعنی مفیستو (Mephisto) است. همینطور اینکه این بسته الحاقی یک منطقه جدید را به بازی دیابلو ۴ اضافه خواهد کرد. این منطقه حالت جنگل داشته و توراجان (Torajan) نام دارد. این منطقه در گذشته نیز در بازی دیابلو ۲ وجود داشت.

بلیزارد هنوز اطلاعات چندانی از این بسته الحاقی منتشر نکرده است. با این حال گفته که قرار است روش‌های جدیدی از تجربه بازی دیابلو را به کاربران ارائه دهد. همینطور اینکه این بسته الحاقی دشمنان جدیدی هم داشت و در کنار آن یک کلاس کاملاً جدید به مجموعه دیابلو اضافه خواهد شد.

نکته جالب اینجاست که این اولین بار نیست که ما شاهد عرضه اطلاعات از بسته الحاقی بازی دیابلو ۴ هستیم. چندی پیش بود که شایعاتی در مورد این بسته الحاقی منتشر شد و نکته جالب اینجاست که به واقعیت بسیار نزدیک بودند. حال طبق چیزی که بلیزارد اعلام کرده، به زودی اطلاعات بیشتری هم از این بسته الحاقی و داستان اضافه منتشر خواهد شد.

اولین بسته الحاقی بازی دیابلو 4

در شایعاتی که منتشر شده بود، داستان مفیستو ذکر شده بود. همینطور اینکه اعلام شده بود که یک منطقه از بازی دیابلو ۲ به شماره ۴ اضافه خواهد شد. در کنار آن اعلام شده بود که شهر کوراست (Kurast) نیز به بازی اضافه خواهد شد که چندان از جنگل‌های توراجان فاصله ندارد!

نکته جالب اینجاست که شایعات در مورد محتوای اضافه شده به این بازی بسیار دقیق بودند. برای مثال اینکه یک کلاس جدید به بازی اضافه خواهد شد و نام آن اسپیریت بورن (Spiritborn) خواهد بود. البته نام این کلاس جدید هنوز تأیید نشده ولی بعید نیست که ویژگی‌های آن به طور کامل درست باشد. به دلیل اینکه شایعات اعلام کردند که این کرکتر حالت جنگلی خواهد داشت که با توجه به دنیای این بسته الحاقی منطقی به نظر می‌رسد.

آخرین چیزی که منتشر شده این است که یک سیستم سربازگیری (Mercenary) به بازی اضافه خواهد شد. به این شکل که شما می‌توانید کرکترهای مختلف داخل بازی را استخدام کرده و آن‌ها شما را در سفرها و مبارزات همراهی خواهند کرد. تنها محدودیت لول در این بخش وجود دارد که شخصیت مورد انتخاب بازیکن باید از لحاظ لول با او یکسان یا از بازیکن پایین‌تر باشد.

البته لازم به ذکر است که هیچکدام از این موارد قابل استناد نیستند. به این معنا که تا زمانی که شرکت بلیزارد تأیید نکند این قابلیت‌ها به بازی اضافه خواهند شد، نمی‌توان به طور قطعی این اخبار را تأیید کرد. در نتیجه باید صبر کرد تا بلیزارد اطلاعات بیشتری از بسته الحاقی بازی دیابلو ۴ منتشر کند.

منبع: Eurogamer 

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی


کنسول بازی سونی مدل PlayStation 5 ظرفیت 825 گیگابایت ریجن 1200 آسیا
کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

بازی FIFA 24 مخصوص PS4

۳,۰۳۴,۱۱۰

تومان

بازی EA Sports FC 24 مخصوص Xbox

۳,۹۹۰,۰۰۰

تومان

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.