اولین اکسپنشن بازی Diablo 4 تحت عنوان Vessel of Hatred معرفی شد

اولین اکسپنشن بازی Diablo 4 تحت عنوان Vessel of Hatred معرفی شد

بلیزارد اولین اکسپنشن بزرگ Diablo 4 را تحت عنوان Vessel of Hatred رونمایی کرد که قرار است در اواخر سال ۲۰۲۴ منتشر شود. این خبر همره با یک تریلر کوتاه منتشر شد که بازگشت منطقه‌ای از قسمت دوم سری را وعده می‌داد.

<!–

–>

Vessel of Hatred که در جریان همایش بلیزکان ۲۰۲۳ فاش شد، دارای یک لوگوی سبز به جای قرمز معمولی است و داستان آن پس از اتفاقات Diablo 4، با حضور مفیستو و نقشه‌های شیطانی او برای Sanctuary می‌گذرد.

این اکسپنشن در Kurast اتفاق می‌افتد که یک منطقه جنگلی است و به نظر می‌رسد از آمریکای جنوبی الهام گرفته شده است. این منطقه را اولین بار در دیابلو ۲ دیده بودیم.


مطلب پیشنهادی:کوییز ۲۸ ویجیاتو؛ چقدر با اکتیویژن بلیزارد آشنا هستید؟یه کوییز داغ داغ
کوییز ۲۸ ویجیاتو؛ چقدر با اکتیویژن بلیزارد آشنا هستید؟کوییز ۲۸ ویجیاتو؛ چقدر با اکتیویژن بلیزارد آشنا هستید؟

تیزر تریلر چیزی فراتر از محیط جنگلی انبوه را نشان نمی‌داد، اما بلیزارد اذعان کرد که این اکسپنشن کلاس جدیدی را برای سری Diablo به همراه خواهد داشت. اطلاعات دیتاماین اخیر ادعا می‌کرد که کلاس جدید Spiritborn نامیده می‌شود، احتمالاً یک کلاس جادویی دیگر است.

این دیتاماین از کوئست‌لاین جدید، تجهیزات جدید و فعالیت‌های endgame جدید به همراه یک سیستم مزدور برای همراهان NPC خبر می‌داد.

اولین اکسپنشن بازی Diablo 4 تحت عنوان Vessel of Hatred معرفی شد - ویجیاتواولین اکسپنشن بازی Diablo 4 تحت عنوان Vessel of Hatred معرفی شد - ویجیاتو

Diablo 4 اخیرا یک فصل موفق از محتوای خون آشامی در Season of Blood را آغاز کرده بود. پچ ۱.۲.۱ قابلیت respec را برای بازیکنان بسیار آسان‌تر کرد. در همین حال، بازیکنان همچنان سخت در تلاش برای حل معمای مخفی Cow Level بازی هستند.

بلیزارد همچنین از برگزاری یک رویداد تعطیلات کریسمس در ماه دسامبر خبر داد. اولین اکسپنشن دیابلو ۴ در اواخر سال ۲۰۲۴ برای Xbox One، Xbox Series X|S، PS4، PS5 و PC عرضه می‌شود.

اخیرا بلیزارد کمپین بازاریابی جدیدی برای بازی دیابلو ۴ راه انداخته که شانس برنده شدن یک پی‌سی با خون واقعی -برای خنک کردن کیس- را به طرفداران می‌دهد. 


مطلب پیشنهادی:۱۳ نکته ضروری که باید پیش از شروع Diablo 4 بدانیدبلیزارد، واقعا ممنون!
۱۳ نکته ضروری که باید پیش از شروع Diablo 4 بدانید۱۳ نکته ضروری که باید پیش از شروع Diablo 4 بدانید


این ده تا بازی جای جی‌ تی ای رو می‌گیرن؟

بخش داستانی بازی Call of Duty Modern Warfare 3 کمتر از ۴ ساعت است - ویجیاتوبخش داستانی بازی Call of Duty Modern Warfare 3 کمتر از ۴ ساعت است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.