اورواچ ۲ میزبان شخصیتی جدید، حالت‌های تازه و محتوای بیشتر است؛ تریلر آن را ببینید

اورواچ ۲ (Overwatch 2) را نمی‌تواند موفق‌ترین بازی بلیزارد نامید. با این حال این بازی همچنان یکی از محبوب‌ترین عناوین آنلاین بوده که طرفداران بسیار زیادی دارد. اورواچ ۲ در اصل یک روند اقتصادی کاملاً جدید برای بازی اورواچ ۱ بود و نظرات در مورد آن کاملاً متغیر بودند. حال هرچه که باشد اینطور که به نظر می‌رسد شرکت سازنده از بازی خود ناامید نشده و تصمیم دارد برای آن محتوای بیشتری عرضه کند.

از زمان عرضه شرکت سازنده تلاش بسیاری کرده تا کاراکترهای بازی اورواچ پیشرفت بکنند. به همین دلیل هر کدام را ارتقاء داده و از طرفی موارد جدید زیادی هم به مجموعه شخصیت‌های این بازی اضافه شده است. حال در تریلر جدید این بازی به نام تهاجم (Invasion) بلیزارد از یک بخش جدید به همراه یک کاراکتر جدید به نام ایلاری (Illari) رونمایی کرده است. در کنار این موارد مأموریت‌های بیشتر و حالت‌های جدیدی به بازی اضافه شده است.

فصل تهاجم را می‌توان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین فصل اورواچ ۲ تا الان دانست. به دلیل اینکه در این فصل به اورواچ ۲ حالت بازیکن علیه هوش مصنوعی (PvE) اضافه خواهد شد. همینطور اینکه یک حالت جدید به بخش بازیکن علیه بازیکن (PvP) اضافه شده که باعث شده تنوع در اورواچ از همیشه بیشتر باشد. یکی از نکات مهم فصل جدید اورواچ اضافه شده ایلاری است. یک کاراکتر از دسته پشتیبانی (Support) که یک شمشیر خورشیدی بسیار بزرگ دارد.

به روزرسانی جدید اورواچ 2

شخصیت جدید بازی اورواچ ۲ ایلاری از دسته پشتیبانی بوده و قابلیت‌های بسیار خاصی دارد. بلیزارد به زودی اطلاعات بیشتری از این کرکتر منتشر می‌کند.

بلیزارد هنوز از داستان ایلاری و ابزار آن رونمایی نکرده است. با این حال شما می‌توانید در تریلر ایلاری را به طور کامل و واضح ببینید. در تریلر حالت جدید بخش چند نفره به نام فلش پوینت (Flashpoint) هم وجود دارد. در کنار این حالت جدید دو نقشه جدید هم به بازی اضافه شده که باعث شده بخش چند نفره اورواچ ۲ بزرگ‌تر بشود.

در کنار این دو مورد بخش داستانی بازیکن علیه هوش مصنوعی هم به بازی اضافه شده است. در این بخش چندین مأموریت مختلف در بازی وجود دارند که بازیکنان به صورت همکاری (Co-Op) آن را به اتمام می‌رسانند. هدف از عرضه فصل ششم بازی اورواچ ۲ بخش داستانی آن است. به این شکل که این بازی محتوای داستانی بسیار زیادی را دریافت خواهد کرد. منطقه این مراحل هم ریو د ژانیرو (Rio de Janeiro)، تورنتو و گوثنبرگ (Gothenberg) است. اینطور که بلیزارد توضیح داده است، این بخش‌های داستانی دارای یک نقشه بسیار بزرگ و گسترده هستند.

در کنار همه این موارد به روزرسانی تهاجم محتوای ظاهری و آیتم‌های مختلف هم اضافه شده است. به این معنا که کاراکترهای مختلف اسکین‌های زیادی دریافت کردند و همینطور اینکه بخش تهاجم تنوع اسکین‌ها را در این بازی بسیار زیاد کرده است. بلیزارد اعلام کرده که به زودی اطلاعات بیشتری از فصل ششم بازی به همراه کاراکتر ایلاری منتشر خواهد کرد.

منبع: PCGamesn

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی


کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت
کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

۱,۷۰۰,۶۶۰

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

۱,۴۹۵,۰۰۰

تومان

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.