انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse یک‌ بار دیگر در سینماها اکران می‌شود

انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse یک‌ بار دیگر در سینماها اکران می‌شود

اخیرا کریستوفر میلر، تهیه‌کننده و نویسنده انیمیشن Spider-Man: Across The Spider-Verse در پست توییتری خود اعلام کرده که طرفداران می‌توانند یک بار دیگر به سینماها بیایند و آن را تماشا کنند: «اگر تاکنون این شانس را نداشتید، می‌توانید در ۱۹ ژانویه (۲۹ دی ۱۴۰۲) این انیمیشن را در پرده نقره‌ای سینماهای IMAX تماشا کنید و جزییات خلاقانه آن را بهتر درک کنید.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:بهترین شخصیت های زن دنیای انیمیشن‌هااز شاهدخت تا خلافکار
بهترین شخصیت های زن دنیای انیمیشن‌هابهترین شخصیت های زن دنیای انیمیشن‌ها

انیمیشن Spider-Man: Across The Spider-Verse طی تابستان سال ۲۰۲۳ اکران و در همان زمان ۱۶ میلیون دلار فروش کرد. اگرچه این انیمیشن با استقبال خوبی روبرو شد، اما گزارش‌هایی مبنی بر آشفتگی شرایط کاری آن وجود داشت. تقریبا ۱۰۰ هنرمند به دلیل تغییرات مداوم پروژه را ترک کرده بودند. دست اندرکاران باید هفت روز هفته ۱۱ ساعت در روز کار می‌کردند تا مطمئن شوند که فیلم برای اکران آماده است.

Spider-Man: Across The Spider-VerseSpider-Man: Across The Spider-Verse

در این انیمیشن شامیک مور را در نقش مایلز مورالز می‌بینیم و اسکار آیزاک نیز در نقش Spider-Man 2099 به ایفای نقش پرداخته است. علاوه بر این دو  جیسون شوارتزمن در نقش شخصیتی به نام The Spot بازی کرده و هیلی استاینفلد (در نقش زن عنکبوتی)، دنیل کالویا (اسپایدر پانک)، جیک جانسون (پیتر پارکر)، ایسا رای (اسپایدرمن وومن) صداپیشگی نقش‌ها را برعهده دارند و برایان تایری هنری و لورین ولز نیز قرار است نقش پدر و مادر مایلز مورالز را ایفا کنند.

لازم به ذکر است که برنامه اکران سونی پیکچر به دلیل اعتصابات اخیر سینما دچار تغییرات عمده‌ای شده است. قسمت دوم Ghostbusters: Afterlife و فیلم Kraven the Hunter هر دو به تعویق افتاده و انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse در حال حاضر به طور کامل از برنامه حذف شده‌ است. انتشار این انیمیشن که در ابتدا قرار بود در ۲۹ مارس ۲۰۲۴ اکران شود، در حال حاضر تا تاریخ نامعلومی به تعویق افتاده است.


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم ها برای کودکان که باید تا قبل از ۱۰ سالگی تماشا کنندلذت سینما برای بچه‌ها
بهترین فیلم ها برای کودکان که باید تا قبل از ۱۰ سالگی تماشا کنندبهترین فیلم ها برای کودکان که باید تا قبل از ۱۰ سالگی تماشا کنند


ویجی‌لاگ پلاسلو رفتن کد جی تی ای ۵ و نقدهای منفی استارفیلد

بازی GTA V به‌زودی از سرویس گیم پس خارج می‌شود - ویجیاتوبازی GTA V به‌زودی از سرویس گیم پس خارج می‌شود - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.