انیمیشن سریالی Eyes of Wakanda برای دیزنی پلاس معرفی شد

انیمیشن سریالی Eyes of Wakanda برای دیزنی پلاس معرفی شد

سری Black Panther (پلنگ سیاه) با فروش بیش از ۱ میلیارد دلاری خود در باکس‌آفیس جهانی و تاثیر زیادی که بر فاز سوم دنیای سینمایی مارول داشت، چیزی جز یک پدیده نبود. در سال‌های پس از آن، به ویژه پس از اکران فیلم Black Panther: Wakanda Forever طرفداران مشتاق بازگشت به پادشاهی واکاندا بودند و به نظر می‌رسد به این خواسته خود رسیده‌اند.

<!–

–>

شب گذشته در مراسمی برای فصل دوم ?…What If اعلام شد که مجموعه انیمیشنی جدید مارول با نام Eyes of Wakanda در دست ساخت قرار دارد.


مطلب پیشنهادی:۹ شخصیت عنکبوتی تازه‌ای که در Spider-Man: Across the Spider-Verse حضور خواهند داشتکران تا کران عنکبوت
۹ شخصیت عنکبوتی تازه‌ای که در Spider-Man: Across the Spider-Verse حضور خواهند داشت۹ شخصیت عنکبوتی تازه‌ای که در Spider-Man: Across the Spider-Verse حضور خواهند داشت

هنوز جزییاتی از داستان یا تیم بازیگران این انیمیشن سریالی Eyes of Wakanda مشخص نشده و انتظار می‌رود جایی در سال ۲۰۲۴ به همراه انیمیشن‌های دیگر مارول مانند X-Men ’۹۷ و Spider-Man: Freshman Year در دیزنی پلاس منتشر شود.

انیمیشن سریالی Eyes of Wakandaانیمیشن سریالی Eyes of Wakanda

در طول سال‌ها، صحبت‌هایی درباره گسترش دنیای بلک پنتر در دیزنی پلاس وجود داشته است، مخصوصا با گزارش‌هایی که نشان می‌دهد که سریال Kingdom of Wakanda در دست ساخت است. سال گذشته، نیت مور، تهیه‌کننده استودیوهای مارول اشاره کرد که کار بر روی Wakanda Forever مانع از اجرای این سریال لایو اکشن شده است، بنابراین جالب است که ببینیم آیا هر یک از این مفاهیم دوباره در Eyes of Wakanda ساخته می شوند یا خیر.

درحالی که هنوز ساخت فیلم سوم Black Panther توسط مارول تایید نشده ، کسانی که در پشت صحنه این فرانچایز کار می‌کنند قطعا به احتمال ساخته شدن آن اشاره کرده‌اند. فیلم Black Panther: Wakanda Forever با عبور از مرز فروش ۷۶۷ میلیون دلار، به پنجمین فیلم موفق سال ۲۰۲۲ در باکس آفیس جهانی تبدیل شد.


مطلب پیشنهادی:تفاوت بین دو فلز آدامانتیوم و ویبرانیوم در دنیای مارول چیست؟شبیه ولی متفاوت
تفاوت بین دو فلز آدامانتیوم و ویبرانیوم در دنیای مارول چیست؟تفاوت بین دو فلز آدامانتیوم و ویبرانیوم در دنیای مارول چیست؟


پدر مادر گیمرهای ایرانی چجوری باید باهاشون رفتار کنن؟

استودیو Free Radical Design تعطیل شد - ویجیاتواستودیو Free Radical Design تعطیل شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.