انیماتور سابق راک‌استار: جی‌تی‌ای ۶ دقیقا مانند تریلرش خواهد بود

یکی از توسعه‌دهندگان سابق راک‌استار (Rockstar) به تریلر بازی جی‌تی‌ای ۶ واکنش نشان داده و آن را در زمینه‌ی انیمیشن و پیشرفت‌های گرافیکی در مقایسه با بازی‌های قبلی این کمپانی تحسین کرده است.

مایک یورک (Mike York) به مدت شش سال به عنوان انیماتور در استودیوی Rockstar New England کار کرد و در آنجا روی آثاری نظیر جی‌تی‌ای ۵ و رد دد ریدمپشن ۲ مشغول بود. او این شرکت را در سال ۲۰۱۷ ترک کرد اما به نظر نمی‌رسد که دلخوری خاصی از آن داشته باشد. یورک در ویدیویی که به تازگی در کانال یوتیوب خود منتشر کرده است، تریلر ذکر شده را بررسی و در مورد افزایش تراکم و جزئیات در لئونیدا، نسخه‌ی راک‌استار از ایالت فلوریدا و خیابان‌های نئونی وایس سیتی به عنوان نسخه‌ای از میامی بحث می‌کند.

به گفته‌ی یورک، آنچه در تریلر می‌بینیم منعکس‌کننده آن چیزی است که طرفداران می‌توانند در زمان عرضه‌ی بازی در سال ۲۰۲۵ تجربه کنند. او می‌گوید:

این تریلر مانند یک کات‌سین درون بازی است. بسیاری از کات‌سین‌ها در بازی‌هایی که می‌بینید، از قبل رنده شده و همه چیز مربوط به درون بازی نیست. با این حال هر چیزی که در یک بازی جی‌تی‌ای می‌بینید، همه در داخل بازی انجام می‌شود. اگر یک ساختمان در دور دست دیدید، می‌توانید به آن ساختمان رفته، از آن بالا بروید و حتی از روی آن بپرید. این بازی‌ها بسیار پیچیده هستند و به همین دلیل است که ساخت آن‌ها خیلی طول می‌کشد.

جی‌تی‌ای 6

یورک در ادامه در مورد کارمندان راک‌استار که روی صدها هزار انیمیشن برای بازی‌های قبلی کار کرده، صحبت می‌کند؛ کاری بسیار مهم که به منظور پاسخگویی به هر تمایل بازیکن انجام شده است. او با اشاره به تصاویر ساحل وایس سیتی، آن را پر از افرادی خواند که همه اقدامات منحصربه‌فردی را انجام می دهند تا دنیای مجازی بازی را بیش از همیشه زنده کنند. یورک اصرار داشت که این به نوعی امضای راک‌استار است که فقط با صدها هزار انیمیشن امکان‌پذیر است.

او همچنین در ادامه در مورد مدلسازی NPCها که برخی از آن‌ها دارای موهای فوق‌العاده واقع‌گرایانه و حتی روی پوست خود هستند، صحبت کرد و گفت که تحت تأثیر گرافیک بازی قرار گرفته است:

من واقعا از گرافیک بازی به شدت تحت تأثیر قرار گرفته‌ام. بسیاری از اوقات شما در بازی‌ها یک کات‌سین از پیش رندر شده می‌بینید اما این بازی به این شکل نیست. این باورنکردنی خواهد بود و من نمی‌توانم منتظر عرضه‌ی آن بمانم. هنرمندان راکاستار به خوبی می‌دانند که چگونه کنسول‌ها و سخت‌افزار را با سطح جزئیات بالا به مرزهای قدرت خود برسانند.

یورک زن مو طلایی نسبتاً برهنه‌ی بسیار مورد بحث تریلر بازی را یک NPC می‌نامد و آن را مهر تاییدی بر کیفیت کار راک‌استار و تلاشی که روی ساخت مردمی که دنیای بازی را پر می‌کنند، به کار برده می‌نامد. در مورد هویت این شخصیت بحث و جدل وجود دارد و برخی معتقدند شخصیت اصلی بازی یعنی لوسیا با مدل مو و لباس متفاوت است.

Gta 6

گفتنی است که تریلر جی‌تی‌ای ۶ در نهایت با مقدار زیادی طنز کلاسیک راک‌استار منتشر شد و حاوی تعداد زیادی جزئیات پیچیده بود و در این میان ارجاعات زیادی به رویدادهای زندگی واقعی داشت. این تریلر همچنین شخصیت‌های اصلی بازی یعنی جیسون و لوسیا را به نمایش گذاشت. این تریلر در کمتر از دو روز به بیش از صد میلیون بازدید رسیده و پربازدیدترین ویدیوی غیرموسیقی در یوتیوب در ۲۴ ساعت است.

جی‌تی‌ای ۶ در سال ۲۰۲۵ برای پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس‌/اس منتشر خواهد شد. بازیکنان رایانه‌های شخصی احتمالا با مدتی تاخیر به بازی دسترسی پیدا خواهند کرد.

منبع: IGN

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.