انفجار گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو در جیب شلوار یک مرد هندی

در سال‌های اخیر، انفجار گوشی‌های هوشمند برای بسیاری صاحبان آنها دردسرساز شده است و آخرین حادثه نیز مربوط به ردمی نوت ۱۲ پرو شیائومی در هاریانا است.

مردی هندی به نام نوین ضاحیه، که گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو را در فوریه ۲۰۲۳ خریداری کرده بود، در ۱۱ آوریل امسال وقتی در مزرعه خود مشغول به کار بود، گرمایی را در جیبش احساس کرد. در حالی که گوشی هوشمند او در جیب پیراهنش بود، احساس سوزش کرد و با بازرسی متوجه شد که دستگاه او در حال سوختن است.

انفجار گوشی ردمی نوت 12 پرو در جیب شلوار یک مرد هندی

با وجود اینکه گوشی به شارژر متصل نبود، شعله‌ور شد و کاملاً منفجر شد. خوشبختانه آقای ضاحیه سریعاً واکنش نشان داد و گوشی را از جیبش بیرون آورد و روی زمین گذاشت تا به خود یا دیگران آسیبی نرسد. پس از این حادثه، او با خدمات مشتریان ردمی تماس گرفت، اما از عدم پاسخگویی آنها ناامید شد.

در حالی که دلیل انفجار ردمی نوت ۱۲ پرو هنوز مشخص نیست، خوشبختانه با واکنش به موقع صاحب آن به کسی آسیب نرسیده است.

این اتفاق به ما یادآوری می‌کند در حالی که گوشی‌های هوشمند در دنیای امروزی دردسترس و ضروری هستند، در صورت خرابی یا انفجار خطرات بالقوه‌ای دارند. بنابراین بسیار مهم است که سازندگان اقداماتی را برای اطمینان از ایمنی محصولات خود انجام دهند و به مشتریانی که چنین حوادثی را تجربه می کنند، به سرعت پاسخ دهند.

در این بین، کاربران باید از خطرات احتمالی آگاه باشند و از اقدامات ناامین مثل شارژکردن بیش از حد گوشی یا رها کرد آن در محیط‌های گرم و مرطوب اجتناب کنند تا احتمال وقوع این حوادث کاهش یابد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.