اندروید ۱۴ آخرین اندروید گوگل نیست و نخواهد بود!

در روزهایی که تمامی کاربران دستگاه‌های اندرویدی درگیر دریافت اندروید ۱۴ هستند، گوگل با انتشار  اطلاعات متعدد خبر از آپدیت‌های بعدی و مشخصاتی از این دست می‌دهد.

اندروید ۱۴، سیستم عاملی که تنها برای موبایل و تبلت در دسترس است

۲۵ دسامبر ۲۰۲۳ است و همچنان بسیاری از گوشی‌های اندرویدی مخصوصا در گوشی‌های حوزه آسیایی مانند ایران، آپدیت اندروید ۱۴ را دریافت نکرده‌اند؛ اما گوگل در بیانیه جدیدش می‌گوید که اندروید ۱۴ فقط برای موبایل و تبلت است و قرار است کاربران اندروید ۱۴ در آینده شاهد یشرفت‌هایی در عملکرد، امنیت و تجربه کاربری باشند.

سیستم عامل WearOS 4.0

سیستم عامل WearOS 4.0 گوگل با اینکه انتظار می‌رفت تا مبتنی بر اندروید ۱۴ باشد؛ اما مبتنی بر اندروید ۱۳ است. در حقیقت سیستم عامل WearOS 4.0 بعد از اندروید ۱۴ راه اندازی شد. هرگونه عملکرد بهینه WearOS 4.0 به دلیل این است که بر اساس نقاط قوت Android 13 ساخته شده و این سیستم عامل می‌تواند تجربه‌هایی بهتر و کارآمد را در ساعت‌های هوشمند و سایر دستگاه‌های پوشیدنی ارائه دهد. تاثیر این بهبود و پیشرفت را کاربران می‌توانند در مشخصاتی مانند عمر باتری، قابلیت‌های ردیابی تناسب اندام و سایر بخش‌های نرم افزاری ساعت مشاهده کنند.

اندروید تی وی Android TV؛ سیستم عامل گوگل برای تلویزیون های هوشمند

Android TV 13 Screenshot

Android TV سیستم عامل گوگل برای تلویزیون های هوشمند است که تا به امروز بالاترین نسخه ارائه شده آن، اندروید ۱۳ بوده است. کاربران سیستم عامل Android TV با داشتن اندروید ۱۳ مستحق دریافت یک رابط کاربری یکپارچه، سازگاری برنامه‌های پیشرفته و بهبود در نمایش محتوا هستد.

جمع بندی نهایی

تصمیم گوگل جهت انتشار اندروید ۱۴ برای گوشی‌های همراه و تبلت‌ها در حالی که WearOS 4.0 و Android TV بر پایه اندروید ۱۳ باقی می‌مانند، نشان دهنده یک رویکرد استراتژیک برای بهینه سازی‌های خاص دستگاه است. در مجموع این سازگاری‌های ظریف تعهد گوگل به نوآوری و رضایت کاربر را در طیف متنوعی از دستگاه ها نشان می‌دهد.

ads

بررسی گوشی هواوی پی ۶۰ پرو به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی هواوی p60 pro

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.