انتظارات ما از رویداد شهریور اپل

apple logo 64e7aa985e5e0545e315fc15

طبق گزارش‌های اخیر، اپل قرار است به‌گونه‌ای ایرپادهای خود را ارتقا دهد تا در یکی‌دو سال آینده به ابزارهای سلامتی تبدیل شوند و به‌طور بالقوه داده‌های شنوایی را در خود جای دهند. ایرپادهایی که از ویژگی Live Listen بهره می‌برند و صدا را در اتاق‌های شلوغ تقویت می‌کنند، قابلیت تبدیل‌شدن به سمعک را نیز دارند. اگرچه این کار مورد‌تأیید FDA نیست، به میلیون‌ها نفر با شنوایی محدود کمک می‌کند.

کوین لینچ، مدیر اجرایی اپل، بارها اشاره کرده است که قابلیت‌های بهبود سلامتی راه زیادی تا هندزفری اپل ندارند. این ویژگی‌ها می‌توانند هم‌زمان با به‌روزرسانی سخت‌افزاری برای یکی از مدل‌ها مانند ایرپادز مکس ۲ یا ایرپادز پرو ۳ معرفی شوند و سپس بی‌سر‌و‌صدا با آپدیت فِرم‌ور در‌دسترس سایر مدل‌ها قرار گیرند. این استراتژی همیشگی اپل برای غافل‌گیر‌کردن کاربرانی است که هنوز از مدل‌های قدیمی استفاده می‌کنند.

هوم‌پاد مینی ۲

براساس شایعات اخیر، نسل دوم اسپیکر‌ خانگی اپل با کیفیت صدای بهبود‌یافته و حسگر دما و رطوبت، سطح لمسی بزرگ‌تر با نور پس‌زمینه، ادغام سیری و پشتیبانی از صدای سه‌بعدی از راه می‌رسد. احتمال اینکه اپل در رویداد پیش‌ِرو آن را معرفی کند، بسیار کم است و گمانه‌زنی‌ها به نیمه‌ی دوم ۲۰۲۴ مربوط می‌شود.

امیدواریم که این محصولات در رویداد شهریور نیز معرفی شوند و درمقایسه‌با مدل‌های قبلی خود پیشرفت‌هایی ارائه دهند؛ زیرا آن‌ها به‌خوبی می‌توانند تکمیل‌کننده‌ی سری آیفون ۱۵ و اپل واچ ۹ و اولترا ۲ باشند و تجربه‌ی کاربران از اکوسیستم اپل را افزایش دهند.

رویداد Wonderlust را کی و چگونه تماشا کنیم؟

همان‌طورکه در ابتدا گفتیم، رویداد رونمایی خانواده‌ی آیفون ۱۵، ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۳ (۲۱ شهریور ۱۴۰۲) ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران برگزار می‌شود.

اپل معمولاً این رویداد را در کانال یوتیوب و وب‌سایت رسمی خود پوشش می‌دهد. ما نیز در زومیت مانند هر سال به‌صورت زنده رویداد توسعه‌دهندگان را پوشش خواهیم داد و شما عزیزان می‌توانید رویداد و اخبار مرتبط با آن را در وب‌سایت ما دنبال کنید.

انتظارات شما از رویداد سپتامبر اپل چیست؟ آیا با آن‌ها موافق هستید یا مخالف؟ دیدگاه‌های خود را با ما در میان بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.