انتشار گزارش مالی Two-Take؛ رکورد شکنی مجدد بازی GTA 5

شرکت Take-Two در گزارش مالی جدید خود از فروش مجدد بی‌نظیر بازی GTA 5 خبر می‌دهد.

به گزارش وب‌سایت wccftech، شرکت «تیک تو اینتراکتیو» (Take-Two Interactive) در آخرین گزارش مالی سه‌ماهه خود اعلام کرد که تا دسامبر سال ۲۰۲۲ (۱۰ دی)، بازی GTA 5 توانست ۵ میلیون نسخه دیگر هم بفروشد و در مجموع از مرز فروش ۱۷۵ میلیون نسخه نیز عبور کند. GTA 5 به عنوان پرفروش‌ترین بازی دهه گذشته ایالات متحده آمریکا از نظر فروش واحد و نرخ دلار شناخته می‌شود.

عنوان تحسین‌برانگیز GTA 5 به مجموعه پرطرفدار Grand theft Auto کمک کرد تا شرکت Take-Two به نقطه عطف دیگری برسد. مجموعه GTA (با احتساب تمامی نسخه‌ها) توانسته به فروش کل ۳۹۵ میلیون دلار در سه‌ماهه اخیر فروش کند. بدین معنی که سایر نسخه‌های این مجموعه (مانند GTA: Trilogy – Definitive Edition) حداقل به میزان ۵ میلیون دلار در این سه‌ماه اخیر به فروش رفتند.

بازی Red Dead Redemption 2 نیز موفقیت قابل‌توجهی برای شرکت Take-Two به ارمغان آورده است. این بازی در مجموع ۵۰ میلیون نسخه فروخته و در سه‌ماهه گذشته ۴ میلیون نسخه از آن توسط کاربران به فروش رفته است. البته بخش آنلاین بازی RDR2 به اندازه GTA 5 موفقیت‌آمیز نبوده است.

شرکت Take-Two

شرح گزارش مالی شرکت Take-Two؛ فروش ناامیدکننده بازی Marvel’s Midnight Suns

از سوی دیگر، بازی نقش‌آفرینی Marvel’s Midnight Suns با شکست تجاری مواجه شده است. «استراوس زلینک»، مدیر اجرایی شرکت Take-Two با تکیه بر اظهارات «جیسون شریر» (افشاگر خبرگزاری Giantbomb)، خبر فروش ضعیف این عنوان را تایید می‌کند. زلینک اعتقاد داشت که این بازی مانند سایر آثار استودیو Firaxis از استقبال طولانی توسط بازیکنان برخوردار باشد. چند هفته گذشته، اولین بسته‌الحاقی بازی Marvel’s Midnight Suns با حضور کاراکتر Deadpool منتشر شد.

شرکت Take-Two به طور کلی رزرو خالص کمتری نسبت به پیش‌بینی‌ها منتشر کرده است. این شرکت به خاطر کاهش هزینه‌های خود به میزان ۵۰ میلیون دلار، قصد دارد از نیروهای خود را تعدیل کند. با این وجود، «زلینک» این وضعیت را «چالش‌برانگیز» می‌خواند؛ اما به آینده و محصولات جدید شرکت نیز امیدوار است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.