انتشار جدیدترین تصاویر از پشت صحنه سریال Fallout

طبق گزارش‌ها، تصاویر جدیدی از پشت صحنه سریال «فال‌اوت» (Fallout) در فضای مجازی منتشر شده است که محیط‌های بیرون از اداره Vault Tech را نشان می‌دهند. این سریال در تاریخی نامعلوم از شبکه استریم «آمازون پرایم» (Amazon Prime) پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری VGC، تصاویر تازه‌ای از پشت صحنه سریال مورد انتظار Fallout در فضای مجازی دست به دست می‌شود. گفتنی است این تصاویر محیط‌های بیرونی اداره Vault Tech و نیروهای Raider از دنیای Fallout را نشان می‌دهند. سریال تلویزیونی Fallout به‌زودی از شبکه Amazon Prime پخش می‌شود و شرکت فیلم‌سازی «کیلتر فیلمز» (Kilter Films) وظیفه تهیه‌کنندگی سریال را برعهده دارد.

این شرکت فیلم‌سازی قبلاً وظیفه تهیه‌کنندگی و ساخت سریال «دنیای غرب» (Westworld) از شبکه کابلی HBO را برعهده داشت. قسمت اول یا پایلوت (آزمایشی) سریال Fallout توسط «جاناتان نولان» (Jonathan Nolan) کارگردانی می‌شود. این در حالی است «جنوا روبرتسون-دورت» (Geneva Robertson-Dworet) و «گراهام واگنر» (Graham Wagner) گردانندگان و نویسندگان ارشد سریال مذکور خواهند بود.

پشت صحنه سریال Fallout

حضور خالقان مجموعه Westworld در پشت صحنه تولید سریال Fallout

در ادامه، نولان، «لیزا جوی» (Lisa Joy)، «تاد هاوارد» (Todd Howard) و «جیمز آلتمن» (James Altman) تهیه‌کنندگان اجرایی سریال Fallout هستند. لیزا جوی در کنار جاناتان نولان به عنوان گردانندگان سریال Westworld شناخته می‌شوند و هاوارد و آلتمن خالقان مجموعه بازی‌های کامپیوتری Fallout از شرکت بازی‌سازی Bethesda Games نیز هستند. خبر ساخت اقتباس سریالی از مجموعه بازی‌های Fallout در ژوئیه سال ۲۰۲۰ منتشر شد. نولان و جوی در بیانیه‌ای پیرامون اقتباس تلویزیونی از سریال Fallout گفتند:

فال‌اوت یکی از بهترین بازی‌های تاریخ است. هر فصل از این داستان خیالی دیوانه‌کننده زمان زیادی از وقت ما را دربرگرفت که می‌توانستیم آن را با خانواده و دوستان خود صرف کنیم. بنابراین، ما بسیار هیجان‌زده هستیم که با تاد هاوارد و سایر دیوانه‌های باهوش شرکت Bethesda شریک می‌شویم تا با استودیو آمازون، جهان عظیم، ویران‌شده و تاریک Fallout را به تصویر بکشانیم.

تاکنون اطلاعات کمی پیرامون داستان سریال Fallout منتشر شده است. به نظر می‌رسد داستان سریال از نسخه‌های Fallout 3 و Fallout 4 بسیار تاثیر گرفته است. البته جای تعجبی ندارد، چراکه این دو نسخه جز محبوب‌ترین شماره‌های مجموعه Fallout محسوب می‌شوند. تیم بازیگری سریال Fallout را «والتون گاگینز» (Walton Goggins)، «کایل مک‌لاکلن» (Kyle McLachlan)، «مایکل دویل» (Mike Doyle)، «آرون موتن» (Aaron Moten) و «زلیا مندس جونز» (Xelia Mendes Jones) تشکیل می‌دهند. گمانه‌زنی می‌شود این سریال در اواخر امسال یا اوایل سال ۲۰۲۴ از Amazon Prime پخش گردد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.