انتشار تیزر معرفی Pixel Fold گوگل، چند ساعت پیش از رونمایی رسمی!

Google Pixel Fold 1 1

در حالی که کمتر از دو ساعت به رویداد Google IO 2023 باقی مانده، حساب توییتر SnoopyTech یک تیزر معرفی از گوشی Pixel Fold شرکت گوگل منتشر کرده است، گوشی جدیدی که به احتمال زیاد طی این رویداد به طور رسمی رونمایی می‌شود.

تیزر معرفی گوشی Pixel Fold

تیزر منتشر شده، گوشی Pixel Fold را از تمام زوایا نشان می‌دهد. بعضی از قسمت‌های این تیزر، توانایی مقاومت این گوشی در برابر نفوذ آب را نشان می‌دهند که همیشه ویژگی مطلوبی است. علاوه بر آن، در این تیزر به نوآوری‌های شرکت گوگل در بخش لولای اولین پرچمدار تاشوی این شرکت اشاره شده که گوگل از آن‌ها برای بهبود عملکرد این گوشی استفاده کرده است. برای مثال، این لولا توانایی نگه داشتن گوشی را به صورت باز روی میز دارد و می‌توان از آن برای ویدیوکال در این حالت استفاده کرد.

در یکی از قسمت‌های این تیزر، شرکت گوگل از Pixel Fold به عنوان «باریک‌ترین گوشی تاشو» یاد می‌کند، اما علاوه بر آن اضافه می‌کند: «[باریک‌ترین گوشی تاشو] در بازارهایی که Pixel Fold فروخته می‌شود». اینکه معنی این عبارت چیست، هنوز به طور دقیق مشخص نشده است.

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که تیزر گوگل به آن اشاره می‌کند، پشتیبانی از قابلیت «Dual Screen» است. این قابلیت، در واقع قابلیت تقسیم صفحه سیستم عامل اندروید است که به طور خاص به گوشی Pixel Fold آورده شده است. اما نکته اصلی این است که این قابلیت در اصل جزو سیستم عامل بوده، پس چرا باید فقط برای این گوشی در دسترس قرار بگیرد؟

مشخصات فنی

در خصوص مشخصات دقیق گوشی Pixel Fold گوگل باید بگوییم که باید تا برگزاری رویداد Google I/O صبر کنیم. اما برخی مشخصات کلیدی احتمالی این گوشی از منابع غیررسمی منتشر شده‌اند. گوشی تاشوی پرچمدار گوگل قرار است به یک نمایشگر بیرونی ۵.۸ اینچی و یک نمایشگر داخلی ۷.۶ اینچی مجهز بشود که هردوی آن‌ها OLED هستند و نرخ نوسازی هردو نمایشگر ۱۲۰ هرتز است. قلب تپنده این گوشی پردازشگر Tensor G2 است که در کنار آن، شاهد به کار گیری ۱۲ گیگابایت حافظه LPDDR5 هستیم. این گوشی در دو نسخه ۲۵۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد. قیمت پایه این گوشی نیز طبق اطلاعاتی که تا به این لحظه منتشر شده‌اند، از ۱۷۹۹ دلار آغاز خواهد شد.

مطالب مرتبط

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.