انتشار تصویری جدید از بازی Assassin’s Creed Red

گویا تصویری جدید از Assassin’s Creed Red در پلتفرم اجتماعی «لینکدین» (LinkedIn) منتشر شده است که یکی از قهرمانان اصلی بازی را نشان می‌دهد. شرکت «یوبیسافت» (Ubisoft) در حال حاضر روی چند نسخه مختلف از مجموعه Assassin’s Creed کار می‌کند. با ادامه خبر همراه ما باشید.

به گزارش خبرگزاری VGC، یکی از نویسندگان ارشد عنوان Assassin’s Creed Red تصویری از این بازی در صفحه «لینکدین» خود به اشتراک گذاشته شده است. این تصویر در قالب عکس پروفایل «پیر بودرو» (Pierre Boudreau) قرار گرفته شده است که احتمالاً شخصیت مونث اصلی بازی را نشان می‌دهد. این شخصیت در مقابل یک قلعه ژاپنی ایستاده و لباس مخصوص کشیش‌های آدمکش را برتن کرده است.

تصویر بازی Assassin's Creed Red

Assassin’s Creed Red؛ عنوانی کاملاً نسل نهمی از سری اساسینز

گفتنی است پس از تیزر معرفی بازی Assassin’s Creed Red، شرکت Ubisoft تصاویر یا تریلر جدیدی از این پروژه منتشر نکرده است. این بازی توسط استودیو Ubisoft Quebec توسعه می‌یابد که ساخت نسخه‌های Syndicate و Odyssey را در کارنامه خود دارد. قبلاً اعلام شده بود عنوان AC Red دارای دو شخصیت قابل‌بازی خواهد بود؛ اولین شخصیت یک سامورایی مذکر آفریقایی‌تبار و دیگری یک شینوبی مونث است.

هر دو شخصیت طیف گسترده‌ای از توانایی‌ها و مهارت‌ها را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند. شایان ذکر است شرکت یوبیسافت ساخت نسخه‌هایی اعم از Assassin’s Creed Nexus VR، پروژه Infinity و Codename Hexe را از مجموعه بازی‌های «اساسینز کرید» در دست توسعه دارد. علاوه‌براین، گفته می‌شود پروژه Red تنها یکی از شش پروژه آینده مجموعه AC خواهد بود. یوبیسافت همچنین اعلام کرد که این سری اکنون در حال گذراندن «دوره سوم» خود است و از سال ۲۰۰۷ موفق به ثبت فروش ۲۰۰ میلیون نسخه‌ای در تمامی بازی‌ها شده است.

این احتمال وجود دارد بازی Assassin’s Creed Red برای عرضه در اواخر سال ۲۰۲۴ آماده شود. این بازی تنها برای کنسول‌های نسل حاضر یعنی «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و پلتفرم کامپیوترهای شخصی (PC) منتشر شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.