انتشار تصاویر تازه از پرچمدار جدید سونی Xperia 1 V با نمایشگر ۶.۵ اینچی

به تازگی رندرهایی از گوشی پرچمدار سونی Xperia 1 V منتشر شده و طبق آخرین گزارش‌ها سونی احتمالا در کنفرانس جهانی موبایل در بارسلون از مشخصات و ظاهر فیزیکی این گوشی به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد. رندرهای جدید طراحی ظاهری گوشی که شباهت‌هایی نیز با محصولات پرچمدار گلکسی دارد را نشان می‌دهد.

طبق مشاهدات، سونی در گوشی جدید  Xperia 1 V از طراحی جزیره پشتی دوربین استفاده کرده و اگر بتوان مدل جدید را با Xperia 1 IV مقایسه کرد، می‌توان متوجه نبود سنسور RGB IR و همچنین تغییرات دوریبن شد. سونی در همین راستا گوشی جدید را با ۳ سنسور بزرگ قرار است عرضه کند و پشتیبانی از لنز پریسکوپ نیز در این مدل لحاظ شده است.

فلش LED نیز در مدل جدید به داخل جزیره دوربین منتقل شده و این در حالی است که در نسخه قبل فلش در جای متفاوتی قرار گرفته بود. با انتشار رندرهای تصویری جدید، شایعاتی نیز در خصوص سخت افزار گوشی جدید سونی مطرح شده است. با اینل حال اکسپریا ۱V قرار است با ابعاد ۱۶۱ در ۶۹.۳ در ۸.۵ میلی متر عرضه شود که در این زمینه تفاوت‌های اندکی با مدل گوشی اکسپریا ۱ IV دارد و مقداری کوچکتر است.

gsmarena 002 4

با این وجود منبع خبر ادعا می‌کند که نمایشگر گوشی قرار است با اندازه ۶.۵ اینچی در دسترس قرار گیرد و این در حالی است که نسبت تصویر آن نیز ۲۱:۹ ذکر شده است. اگر ابعاد اعلام شده صحت داشته باشد، می‌توان انتظار داشت حاشیه‌های نمایشگر گوشی جدید باریک‌تر باشد. سونی اکسپریا Xperia 1 V همچنین احتمالا با پشتیبانی از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی به همراه لنز تله فوتو پریسکوپ ۱۲ مگاپیکسلی مانند نسل قبل ارائه می‌شود.

سونی Xperia 1 V

اما با این حال به نظر می‌رسد که لنز اولتراواید قرار است با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی در دسترس قرار گیرد که این نسبت به نسل قبل یک ارتقا محسوب می‌شود. طبق اطلاعات غیررسمی، سونی اکسپریا ۱ V قرار است با پشتیبانی از جدیدترین چیپست پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ عرضه شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.