انتشار تریلر جدید بازسازی رزیدنت اویل ۴ و معرفی حالت Mercenaries

WCCFresidentevil4remake11

تریلر جدیدی از بازسازی رزیدنت اویل ۴ که در واقع فیلم کوتاه اکشنی نیز محسوب می‌شود منتشر شده و شخصیت‌ها و مناطق اصلی بازی را نشان می‌دهد. تریلر جدید نشان می‌دهد که نسخه جدید بازی از لحاظ هیجان و پایبندی به ورژن اصلی و همچنین اکشن‌های جذاب چیزی کم ندارد و احتمالا خاطرات گیمرهای زیادی را تازه خواهد کرد.

در تریلر جدید محتواهای بازی همراه با شخصیت‌های آن به صورت کوتاه نمایش داده شده است و ما در تریلر می‌توانم لیان، Jack Krauser ،Osmund Saddler ،Ada و همچنین اشلی را مشاهده کنیم. بازی همچنین در خصوص اکشن‌های جذابی که ارائه می‌دهد و در واقع، نسخه اصلی نیز به همین دلیل پراهمیت است حداقل در این تریلر بسیار مطلوب ظاهر شده است.

لیان مانند سری قبل در تریلر بازسازی رزیدنت اویل ۴ بیشتر با سلاح گرم به مبارزه می‌پردازد و در مواقعی نیز با سلاح سرد و ضربات متعدد مبارزه خود را ادامه می‌دهد. با این حال مبارزات تن به تن اکشن سینمایی با آمدن Krauser به فاز جدیدی وارد می‌شود. کپکام علاوه بر تریلر جدید فاش کرده که نسخه جدید از یک حالت با مدت زمان محدود با نام Mercenaries بهره خواهد برد که پس از عرضه در دسترس قرار می‌گیرد. کپکام در همین راستا DLC بازی با نام The Mercenaries را به صورت رایگان در اختیار قرار می‌دهد و گیمرهایی که به دنبال چالش‌های هیجان انگیز و اضافه هستند می‌توانند از آن استفاده کنند.

با این حال تاریخ دقیق انتشار این DLC فاش نشده است. داستان بازی دقیقاً مشابه همان نسخه اصلی است و شش سال از فاجعه راکون سیتی گذشته است. لیان کندی که اکنون مامور دولت فدرال محسوب می‌شود و یکی از بازماندگان این حادثه بوده برای نجات جان دختر ربوده شده رئیس جمهور آمریکا وارد روستایی منزوی و خطرناک در اسپانیا می‌شود که در آن‌جا با فرقه‌ای خطرناک و مردم محلی وحشی روبرو می‌شود.

بازی جدید بیشتر بازسازی بصری نسخه اصلی محسوب می‌شود اما همین بازسازی بصری نیز خود می‌تواند بسیار جذاب و تازه تلقی شود. کپکام این بازی را قرار است در ۵ فروردین برای کنسول‌های پلی استیشن ۴، ۵، کامپیوترهای شخصی و  Xbox Series X/S عرضه کند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.