انتشار برنامه های جعلی احراز هویت بعد از پولی شدن پیامک تایید هویت توییتر

pish 1590733413z8kz7

بعد از انتشار خبر پولی شدن پیامک تایید هویت در توییتر برنامه های جعلی احراز هویت منتشر شدند. این اپلیکیشن های جعلی می توانند داده های کاربران را برای توسعه دهندگان خود ارسال کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اقدام اخیر توییتر در مورد احراز هویت دو مرحله ای برنامه های احراز هویت جعلی بسیاری منتشر شدند که همگی آنها می توانند از کاربران کلاهبرداری کنند. در قسمت جستجو و به عنوان آگهی شاهد این اپلیکیشن ها هستیم. در صورتی که این اپ های مخرب نصب شوند می توانند کدهای QR کاربر را برای توسعه دهندگان ارسال کنند. برنامه های دیگری نیز وجود دارند که تنها از طریق خرید درون برنامه ای قادر به اسکن QR کدها هستند.

هفته گذشته توییتر خبر پولی شدن پیامک های احراز هویت را منتشر کرد. طبق این اعلام کاربران عادی دیگر به این سرویس دسترسی ندارند اما مشترکان سرویس توییتر بلو همچنان می توانند از آن استفاده کنند.

این موضوع باعث شد تا کاربران از اپ های احراز هویت برای ورود و ایمن سازی حساب خود استفاده کنند. از این رو اپ های جعلی به شدت افزایش یافته اند. در حال حاضر برنامه های جعلی احراز هویت فرصتی عالی برای انتشار یافته اند. در اثر ناآشنایی بسیاری از افراد از این موضوع اغلب آنها در دام کلاهبرداران گرفتار می‌شوند.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.