انتشار بازی Suicide Squad رسما تا ۲۰۲۴ به تعویق افتاد

بازی اکشن مورد انتظار استودیوی راک‌استدی (Rocksteady) یعنی Suicide Squad: Kill the Justice League، پس از یک تاخیر بزرگ دیگر، تاریخ انتشار جدیدی دریافت کرد.

این بازی که ابتدا در آگوست ۲۰۲۰ معرفی شد، بسیاری از طرفداران را با توجه به قرار دادن شخصیت‌های شروری مانند هارلی کویین، کاپیتان بومرنگ، کینگ شارک و ددشات در مقابل قهرمانانی نظیر سوپرمن هیجان‌زده کرد. از طرفی راک‌استدی که با مجموعه‌ی اکشن و ماجراجویی آرکام شناخته شده با تغییر مسیر بازی جدید خود به سمت یک تیراندازی چهار نفره متمرکز بر حالت کوآپ در متروپلیس هیجان را بالاتر برد. هرچند با انبوهی از عناصر بازی‌های سرویس محور که این روزها به بازی‌های AAA هجوم آورده، بسیاری نگران این بودند که بازی به اثری مانند انتقام جویان ساخته‌ی استودیوی کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) تبدیل شود.

بازی در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۲ منتشر شود. تاریخ انتشار بعدی آن ۲۶ مه ۲۰۲۳ بود. با این حال پس از نمایش ضعیف گیم‌پلی بازی در State of Play در ماه فوریه و مواردی نظیر نیاز به اتصال آنلاین حتی در حین بازی به صورت تک نفره، Suicide Squad: Kill the Justice League با واکنش‌های منفی طرفداران روبرو و بار دیگر با تاخیر تا زمانی نامشخص مواجه شد. اکنون بازی تاریخ انتشار جدیدی در ۲۰۲۴ میلادی دریافت کرده که امیدواریم به راک‌استدی زمان کافی را برای ایجاد برخی تغییرات در راستای بهتر شدن بدهد.

بازی Suicide Squad

این امکان وجود دارد که راک‌استدی از زمان باقی‌مانده استفاده کند تا برخی از عناصر نه چندان محبوب و سرویس محور بازی جدید خود را تغییر دهد، اما انتظار اینکه سرویس محور بودن بازی به طور کامل بازنگری شده و کنار گذاشته شود، چندان منطقی نیست. از طرفی این انتظار می‌رود که توسعه‌دهندگان تلاش کنند تا تمرکز کمتری بر عناصر تیراندازی سوم شخص داشته و روی مبارزات تن به تن که روی پیاده‌سازی آن در گیم‌پلی تخصص بیشتری دارند، بپردازند. در هر صورت استودیوی سازنده اعلام کرده که در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری از بازی منتشر خواهد کرد.

بازی Suicide Squad در تاریخ ۲ فوریه‌ی ۲۰۲۴ (۱۳ بهمن ۱۴۰۲) برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس‌/اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: Game Developer


کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت
کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

۲,۳۰۶,۰۴۰

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

۲,۳۹۰,۰۰۰

تومان

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.