انتشار بازی Manor Lords بسیار موفقیت‌آمیز بوده است

انتشار بازی Manor Lords بسیار موفقیت‌آمیز بوده است

بازی Manor Lords مدت‌ها یکی از مورد انتظارترین بازی‌های استیم بود و اکنون با انتشار به شکل دسترسی زودهنگام، به موفقیت بزرگی دست یافته است.

<!–

–>

در حال حاضر Manor Lords پرفروش‌ترین بازی استیم است و توانست به رکورد بیش از ۱۵۹ هزار بازیکن همزمان در استیم دست پیدا کند. همچنین در حالی که این مطلب را می‌نویسیم، نزدیک به ۱۰۴ هزار نفر مشغول تجربه بازی هستند. ظاهرا اغلب این بازیکنان از تجربه Manor Lords رضایت دارند، چرا که اکنون ۹۱ درصد از نقدهای بازی روی استیم مثبت هستند. این بازی پیش از انتشار، در لیست انتظار بیش از ۳ میلیون کاربر استیم بود.


مطلب پیشنهادی:دوست دارید پادشاه یک جهان افسانه‌ای شوید؟یک استراتژی تمام عیار
دوست دارید پادشاه یک جهان افسانه‌ای شوید؟دوست دارید پادشاه یک جهان افسانه‌ای شوید؟

نظرات و نقدهایی که از Manor Lords منتشر شده‌اند، اغلب تجربه‌ای را توصیف می‌کنند که علی‌رغم کم و کاستی‌هایش، به عنوان یک بازی دسترسی زودهنگام تجربه بسیار لذت‌بخشی ارائه می‌دهد. این عنوان تجربه‌ای منحصر بفرد و جالب است که به بازیکنان اجازه می‌دهد نه‌تنها شهر خود را بسازند، بلکه حتی به عنوان ارباب در شهرشان قدم بزنند و جزئیات زندگی مردم را با دقت مشاهده کنند.

بازی Manor Lordsبازی Manor Lords

جالب است بدانید که Manor Lords با تمام جاه‌طلبی و عمقش ساخته تنها یک نفر است، فردی به نام «گرگ استیچن» که تحت نام Slavic Magic به عنوان توسعه‌دهنده بازی شناخته می‌شود. بدین ترتیب، او به‌تنهایی بازی‌ای ساخته که توانسته نظر میلیون‌ها گیمر در سرتاسر جهان را به خود جلب کند. همچنین اگر او بتواند نسخه نهایی Manor Lords را با همین کیفیت منتشر کند، می‌توان گفت که او یکی از بهترین‌های سبک استراتژی و شهرسازی را خلق کرده است.

به‌راستی که امسال، سال موفقیت بزرگ بازی‌های مستقل است.


مطلب پیشنهادی:با این بازی ایکس کام را در قالب جنگ جهانی دوم تجربه کنیدمقاومت در فرانسه
با این بازی ایکس کام را در قالب جنگ جهانی دوم تجربه کنیدبا این بازی ایکس کام را در قالب جنگ جهانی دوم تجربه کنید


بررسی بازی استلار بلید

فیلم Deadpool & Wolverine بهترین سکانس‌های کشن MCU را دارد - ویجیاتوفیلم Deadpool & Wolverine بهترین سکانس‌های کشن MCU را دارد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.