انتشار بازی Hitman: Blood Money برای کنسول سوییچ در هفته اول بهمن

دارندگان کنسول «نینتندو سوییچ» (Nintendo Switch) می‌توانند هم‌اکنون بازی Hitman: Blood Money را در فروشگاه نینتندو (Nintendo eShop) پیش‌خرید نمایند. نسخه ریمستر بازی Hitman: Blood Money توسط استودیو توسعه‌دهنده Fatal Interactive ساخته شده است.

به گزارش خبرگزاری GamingBolt، بازی Hitman: Blood Money – Reprisal که تازه‌ترین عنوان استودیو Fatal Interactive محسوب می‌شود، قرار است در تاریخ ۲۵ ژانویه (مصادف با ۵ بهمن ۱۴۰۲) برای کنسول Nintendo Switch عرضه شود. این در حالی است که کاربران می‌توانند بازی مذکور را هم‌اکنون روی سیستم عامل‌های «اندروید» (Android) و «آی‌او‌اس» (IOS) دانلود نمایند. بازی اصلی Hitman: Blood Money در سال ۲۰۰۶ برای کنسول‌های PS2، Xbox و PC عرضه شد.

اضافه‌شدن حالت جدید غریزه به پورت سوییچ بازی Hitman: Blood Money

نسخه آپدیت‌شده بازی «هیتمن: خون‌بها» (Hitman: Blood Money) که در سبک اکشن مخفی‌کاری دسته‌بندی می‌شود، این‌بار حالت جدید Instinct را به بازی اضافه می‌کند. این حالت نقاط مورد علاقه، اهداف و مکان حضور دشمنان در نقشه را به بازیکنان نشان می‌دهد. حالت Instinct را می‌توان راه عالی برای جستجوی فرصت‌ها و برنامه‌ریزی کشتار دشمنان در محیط سندباکس دانست. همچنین سیستم هشداردهنده دقیقی در این نسخه پیاده شده است که بازیکنان را از حرکات دشمنان آگاه می‌کند.

بازی Hitman برای سوییچ

گفتنی است کسانی که اقدام به پیش‌خرید بازی مزبور کنند، آن را فعلاً می‌توانند با قیمت ۲۴.۹۹ دلار دلار تهیه کنند؛ در صورتی‌که پس از زمان عرضه، قیمتش به ۲۹.۹۹ دلار افزایش پیدا خواهد کرد. باید منتظر ماند و دید که آیا نسخه Reprisal از صفحه نمایش لمسی نسخه سوییچ مانند گوشی‌های همراه یا جوی کان‌ها (Joy-Con) پشتیبانی می‌کند یا خیر. نظر شما چیست؟ آیا بازی Hitman: Blood Money را برای کنسول نینتندو سوییچ تهیه می‌کنید؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.