انتشار آپدیت جدید برای نسخه PC بازی GTA Trilogy

شرکت «راکستار» (Rockstar) قصد دارد آپدیت جدیدی برای نسخه PC بازی GTA Trilogy – The Definitive Edition منتشر کند. گفتنی است این بازی از زمان عرضه از مشکلات فنی متعددی برخوردار بود.

به گزارش خبرگزاری GamingBolt، بازی GTA The Trilogy – The Definitive Edition با مشکلات فنی بسیاری در سال ۲۰۲۱ عرضه شد و این عنوان توسط بازیکنان و منتقدان به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. شرکت Rockstar پس از انتشار این بازی، چند به‌روزرسانی برای رفع مشکلات فنی آن منتشر کرد؛ اما این آپدیت‌ها تاثیر آنچنان گسترده‌ای روی کیفیت بازی نگذاشت.

اکنون به نظر می‌رسد آپدیت جدیدی قرار است برای نسخه PC بازی GTA The Trilogy عرضه شود که تمامی مشکلات فنی را نیز برطرف می‌کند. بر اساس شواهد مطرح شده از طرف کاربر @videotechuk_ در پلتفرم «توییتر»، فعالیت اخیر در صفحه SteamDB بازی GTA The Trilogy – The Definitive Edition نشان می‌دهد که راکستار روی اصلاحات جدیدی برای ریمستر در پلتفرم «استیم» (Steam) کار کرده است.

GDAEr0sWIAA0RBg

آپدیت جدید برای بازی GTA Trilogy؛ پلتفرم‌های مقصد ریمستر کلاسیک Grand Theft Auto

همانطور که کاربر اشاره می‌کند، تغییرات SteamDB نشان می‌دهد که این «فعالیت واقعی و حقیقی» است، نه فقط چیزی که مربوط به تغییر کلیدهای رمزگذاری باشد، چیزی که اغلب در بازی‌ها مشاهده می‌کنید. اینکه آپدیت چه زمانی احتمال دارد منتشر شود و آیا برای تمام پلتفرم‌ها در راه خواهد بود یا خیر، هنوز مشخص نیست.

عنوان Grand Theft Auto The Trilogy – The Definition Edition در حال حاضر برای سیستم‌عامل‌های «آی‌او‌اس» (IOS)، «اندروید» (Android)، کنسول‌های «پلی استیشن ۴» (PlayStation 4)، «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5)، «نینتندو سوییچ» (Nintendo Switch)، «ایکس باکس وان» (Xbox One)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و پلتفرم PC در دسترس قرار دارد. شایان ذکر است نسخه‌های گوشی هوشمند این بازی تنها از طریق پلتفرم «نتفلیکس» (Netflix) قابل دسترس است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.