انتشار آپدیت اندروید ۱۴ برای گلکسی اس ۲۱ در آمریکا آغاز شد

سامسونگ انتشار آپدیت اندروید ۱۴ برای گلکسی اس ۲۱ را از آمریکا آغاز کرد و به زودی سایر منطقه‌ها نیز این آپدیت اندروید را دریافت خواهند کرد.

اگرچه بسیاری از گوشی‌های واجد شرایط اندروید ۱۴ برای اولین بار در ایالات متحده به‌روزرسانی خود را دریافت کردند، اما تاکنون خانواده گلکسی اس ۲۱ در میان آنها نبود. در ابتدا، سامسونگ حدود یک هفته پیش اندروید ۱۴ و One UI 6 را در اروپا عرضه کرد، اما به نظر می‌رسد این به‌روزرسانی در حال حاضر در ایالات متحده در دسترس است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آپدیت اندروید ۱۴ برای گلکسی اس ۲۱

البته در مورد آپدیتی که سامسونگ قرار است ارائه کند، یک مورد وجود دارد، به‌روزرسانی فقط برای گوشی‌های Galaxy S21 که متصل به اوپراتور Verizon است، در دسترس است. اگرچه می‌توان تصور کرد که بقیه مدل‌های گلکسی S21 نیز به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند، اما احتمالا چند روز (یا هفته) بیشتر طول می‌کشد تا Android 14 و One UI 6 برای کسانی که نسخه آنلاک یا سایر اپراتورها را خریداری کرده‌اند منتشر شود.

آپدیت اندروید 14 برای گلکسی اس 21

آپدیت اندروید 14 برای گلکسی اس 21

همانطور که گفته شد، اگر از Galaxy S21، Galaxy S21 یا Galaxy S21 Ultra Verizon استفاده می‌کنید، به‌روزرسانی Android 14 و One UI 6 باید برای گوشی شما منتشر شود. درست مانند به‌روزرسانی نسخه اروپایی ، نسخه آمریکایی با وصله امنیتی نوامبر ۲۰۲۳ همراه است.

برای بررسی، می‌توانید به صورت دستی با رفتن به تنظیمات / به روز رسانی نرم افزار / دانلود و نصب، به روزرسانی را جستجو کنید. بار دیگر باید بگوییم که این آپدیت در حال حاضر فقط برای مشتریان Verizon در دسترس است و در روزهای آینده برای مدل‌های دیگر نیز منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد آپدیت اندروید ۱۴ برای گلکسی اس ۲۱ چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: phonearena

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.