امکان مشاهده کنسرت های مجازی با هدست واقعیت ترکیبی اپل وجود دارد

Apple VR 1024x576 1

اپل دو شنبه شب از هدست واقعیت ترکیبی خود رونمایی می کند. با استفاده از این هدست می توان کنسرت های مجازی را با روش غوطه ور کننده مشاهده کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، احتمالا پس از رونمایی از هدست واقعیت ترکیبی اپل مشاهده رویدادهای مجازی متحول خواهد شد. از ویژگی مهم این دستگاه امکان مشاهده کنسرت های مجازی است که به کمک آن کاربر می تواند ویدیوهای ضبط شده را به همراه کاربران دیگر تماشا کند.

اپل با خرید استارتاپ NextVR در سال ۲۰۲۰ این قابلیت را در هدست های خود به مرحله عملی درآورد. این استارتاپ در زمینه تبدیل رویدادهای زنده به واقعیت مجازی فعالیت داشت. استارتاپ NextVR پیش از خرید توسط اپل توانسته بود چندین مجموعه متنوع از محتواهای واقعیت مجازی را ایجاد کند و از این طریق با برندهایی مانند اچ تی سی، سونی و آکلیوس همکاری داشته است.

طبق گزارش منتشر شده توسط گیزموچاینا، تصاحب این استارتاپ توسط اپل باعث شد تا اپل در حوزه واقعیت مجازی به محتواهای قابل توجهی دست پیدا کند. به طوری که به گفته تحلیلگران این استارتاپ تاثیر زیادی روی فناوری واقعیت مجازی و هدست اپل و قابلیت های آن داشته است.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.