امکان عرضه بازی Assassin’s Creed Codename Red در سال ۲۰۲۴

بر اساس یک آگهی در سامانه «لینکدین» (LinkedIn)، این امکان وجود دارد بازی Assassin’s Creed Codename Red برای عرضه در سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده باشد. پروژه Codename Red تنها یکی از معدود نسخه‌های در حال ساخت مجموعه «اساسینز کرید» (Assassin’s Creed) قلمداد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری GamingBolt، این احتمال وجود دارد بازی Assassin’s Creed Codename Red در تاریخی نامشخص در سال ۲۰۲۴ منتشر شود. در یک پست انتشار یافته در Linkedin، «آریسا لاگونزاد» (Arisa Lagunzad)، مدیر توسعه و تجارت شرکت «یوبی‌سافت» (Ubisoft) اعلام کرد قصد همکاری با شریکی ژاپنی برای توسعه «بزرگ‌ترین بلاک‌باستر سال ۲۰۲۴» را دارد.

البته گفتنی است از آن زمان، این متن دچار ویرایش شده است و سال عرضه در آن دیگر دیده نمی‌شود. ترجمه متن اصلی (زبان مبدا ژاپنی) بدین صورت است:

ما به‌ دنبال شریک اسپانسرینگ برای بازی Assassin’s Creed Codename RED در سال آینده هستیم.

رویایی بازیکنان با سامورایی‌ها و شینوبی‌ها در بازی Assassin’s Creed Codename Red

ماشین‌های ترجمه «گوگل ترنسلیت» (Google Translate) و DeepL صحت ترجمه فوق‌الذکر را تصدیق می‌کنند. این تاریخ با گزارش خبرگزاری «اینسایدر گیمینگ» (Insider Gaming) در فوریه امسال سازگاری دارد؛ چراکه این خبرگزاری پیش‌تر اعلام کرده بود پروژه Codename Red برای عرضه در سال آینده آماده‌سازی شده است. این منبع خبری همچنین می‌گوید پروژه Assassin’s Creed Codename Red یک اثر اکشن نقش‌آفرینی است که داستان آن در زمان دوران فئودال ژاپن روایت می‌شود. بازیکنان در این عنوان کنترل دو شخصیت قابل‌بازی (یکی سامورایی و دیگری شینوبی) را برعهده می‌گیرند. این پروژه تاکید بسیاری روی مخفی‌کاری دارد.

بازی Assassin's Creed Codename Red

«مارک آلکسیس کوته» (Marc Alexis Cote)، معاون تهیه‌کننده اجرایی مجموعه Assassin’s Creed گفته است پروژه Codename Red می‌تواند برای سال‌ها از محتویات و بسته‌های الحاقی متعددی پشتیبانی کند. او همچنین تایید کرد اطلاعات زیادی از پروژه مذکور به‌زودی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.