امکان اشتراک گذاری مکالمات با ChatGPT از طریق لینک فراهم شد

ioschatgpt

چت بات ChatGPT به قابلیت اشتراک گذاری مکالمات به نام Shared Links مجهز شد. بدین ترتیب می توان محتوای مکالمات با این چت بات را با دیگران به اشتراک گذاشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، چت بات هوش مصنوعی ChatGPT ویژگی جدید به نام Shared Links دارد که با استفاده از آن کاربران پیوندهای یکتا ایجاد کرده و مکالمات خود را با استفاده از این لینک ها به اشتراک می گذارند. بدین ترتیب دیگر نیازی به استفاده از اسکرین شات برای این کار نخواهد بود.

ویژگی Shared Links باعث میشود تا کاربر چت های خود با موضوعات جالب و یا آموزشی را به راحتی با دیگران به اشتراک بگذارد.

از این ویژگی می توان به صورت چند مرحله ای استفاده کرد. در حال حاضر تنها می توان از این قابلیت روی وب سایت این چت بات به آدرس chat.openai.com استفاده کرد و نسخه iOS برای آن منتشر نشده است. البته به گفته OpenAI این ویژگی به زودی برای این دسته از کاربران نیز فعال خواهد شد. برای استفاده از ویژگی باید نشانگر ماوس را روی چت مورد نظر قرار داد. سپس باید روی آیکون فلش به سمت بالا کلیک کرد.

در صورتی که پیوند ایجاد شده برای هر فردی ارسال شود امکان مشاهده محتوای آن توسط فرد وجود دارد. به همین دلیل باید از انتشار لینک محتواهای شخصی و یا حساس خودداری کرد. در صورت عدم نیاز به چت می توان تاریخچه های مورد نظر را پاک کرد یا لینک ایجاد شده را به طور کامل حذف کرد.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.