امتیاز کاربران Diablo 4 در متاکریتیک با بمباران نقدهای منفی روبرو شد

امتیاز کاربران Diablo 4 در متاکریتیک با بمباران نقدهای منفی روبرو شد

اینطور که پیداست بازیکنان Diablo 4 از جدیدترین پچ بازی اکشن نقش آفرینی اصلا راضی نیستند، چرا که چندین جنبه کلیدی آن را نرف کرده، از جمله آمار دمیج بحرانی و دمیج آسیب‌پذیری و همینطور کسب XP از هیولاهای سطح بالاتر.

<!–

–>

از آنجایی که کاربران در لانچر Battle.net بلیزارد نمی‌توانند نظر خود را نسبت به آپدیت جدید ابراز کنند، آن‌ها به سمت سایت متاکریتیک روانه شدند تا عصبانیت خود را تخلیه کنند.


مطلب پیشنهادی:۱۳ نکته ضروری که باید پیش از شروع Diablo 4 بدانیدبلیزارد، واقعا ممنون!
۱۳ نکته ضروری که باید پیش از شروع Diablo 4 بدانید۱۳ نکته ضروری که باید پیش از شروع Diablo 4 بدانید

در لحظه نگارش خبر در PS5 و PC، امتیاز کاربران به ۲.۱ و ۲.۵ از ۱۰ کاهش یافته، در حالی که نسخه Xbox Series X/S دارای امتیاز ۳.۸ است و لحظه به لحظه امتیازات آن‌ها کمتر می‌شود. حتی نسخه‌های ایکس‌ باکس وان و پلی‌ استیشن ۴ هم در امان نماندند و به ترتیب ۳.۸ و ۳.۵ شدند.

مسلما می‌توان استدلال کرد که برخی از کاربران در حال ترول کردن هستند، اما نارضایتی‌های زیادی در انجمن‌های رسمی و ساب‌ردیت Diablo 4 وجود دارد که نشان می‌دهد اعتراضات آنچنان بی‌دلیل هم نبوده است.

Season of the Malignant از شب گذشته ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران آغاز شده، اما تیم توسعه یک Chat Campfire امشب میزبانی خواهد کرد تا در مورد تغییرات ایجاد شده، صحبت کنند.

Diablo 4Diablo 4

آن‌ها همچنین حذف الزامات سطح برای World Tier‌های سوم و چهارم را تایید کردند، در حالی که اشاره شد کاهش نرخ دراپ Aberrant Cinders در Helltides به دلیل باگی است که در هات‌فیکس بعدی برطرف می‌شود.

روز گذشته اکتیویژن بلیزارد اعلام کرد که بیش از ۱۰ میلیون بازیکن Diablo 4 را در ماه ابتدایی عرضه‌ی آن، تجربه کرده‌اند. انتشار این بازی رکورد سه ماهه جدیدی را برای بخش تجاری بلیزارد به ثبت رساند و درآمد آن‌ها نسبت به سال گذشته بیش از ۱۶۰ درصد رشد کرد.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Overwatch 2می‌توانست یک بروزرسانی باشد!
بررسی بازی Overwatch 2بررسی بازی Overwatch 2


چه بلایی سر انگری بردز اومد؟

بازی Diablo 4 سریع فروش تاریخ بلیزارد را تجربه می‌کند - ویجیاتوبازی Diablo 4 سریع فروش تاریخ بلیزارد را تجربه می‌کند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.