امتیاز بزرگ گلکسی اس ۲۳ اولترا برای طرفداران ادوبی لایت‌روم

galaxy s23 ultra camera closeup 63daaa0c733fadf7488796f4

پیش از برگزاری رویداد آنپکد ۲۰۲۳ همه‌ی ما فقط از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و البته قدرتمند گلکسی اس ۲۳ اولترا شنیده بودیم؛ اما اکنون غول فناوری کره‌ای از قابلیت جدیدی پرده برداشته است که جذابیت دوربین پرچمدار جدیدش را دوچندان می‌کند. حالا دیگر اس ۲۳ اولترا نه فقط به دلیل وضوح ۲۰۰ مگاپیکسلی، بلکه به‌خاطر ادغام اپلیکیشن Expert RAW با ادوبی لایت روم مورد استقبال قرار می‌گیرد.

به‌گزارش digitaltrends، قرارداد جدیدی میان سامسونگ و ادوبی نوشته شده است که از ادغام لایت‌روم با برنامه‌ی Expert RAW به‌عنوان ویرایشگر تصویر پیش‌فرض این گوشی خبر می‌دهد و امکان ویرایش تصاویر ثبت‌شده با اپلیکیشن Samsung Expert RAW را فراهم می‌کند.

درحال‌حاضر، برای استفاده‌از Lightroom در اپلیکیشن Expert RAW باید آن را به‌صورت جداگانه دانلود کنید؛ اما حالا با رونمایی از پرچمدار جدید سامسونگ، به‌نظر می‌رسد که لایت‌روم تنها مجموعه‌ای از ابزارهای ویرایش عکس پیشنهادی نیست و قرار است بخشی از برنامه‌ی Expert RAW باشد. یکپارچه‌سازی برنامه‌های مذکور، همچنین این امکان را فراهم می‌کند که تصاویر را بین تلفن‌های گلکسی و رایانه‌های شخصی گلکسی (مانند طیف جدید گلکسی بوک) منتقل کنید و ویرایش را روی صفحه‌نمایش بزرگ‌تری انجام دهید.

اپلیکیشن Expert RAW که در برخی از پرچم‌داران پیشین سامسونگ نیز در دسترس بود، می‌تواند تصاویر قابل‌ملاحظه‌ای به ثبت برساند؛ ادغام آن با یک ویرایشگر حرفه‌ای و دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی S23 Ultra، طبیعتاً نظر کاربران بسیاری را به خود جلب می‌کند و از سوی دیگر، ISP (پردازنده سیگنال تصویر) جدید بهبود عملکرد دوربین در محیط‌های کم‌نور و به حداقل رساندن نویز تصاویر را نوید می‌دهد. گفتنی است که برنامه‌ی Expert RAW به‌صورت رایگان در فروشگاه سامسونگ و پلی‌استور قرار دارد و با اکثر گوشی‌های پرچمدار سامسونگ از جمله اس ۲۳ اولترا، اس ۲۲ اولترا، اس ۲۱ اولترا و زد فولد ۴ سازگار است.

هنگامی که سامسونگ برای اولین بار سری گلکسی اس ۲۲ را رونمایی کرد، برنامه‌ی Expert RAW با دو ماه آزمایش رایگان لایت روم ارائه شد. بااین‌حال، هنوز مشخص نیست که هزینه‌ی استفاده‌از ادوبی لایت روم در برنامه‌ی Expert RAW سامسونگ چقدر است. درحال‌حاضر، ادوبی لایت‌روم را می‌توانید به‌صورت رایگان دانلود و استفاده کنید؛ اما امکانات محدودتری نسبت‌به نسخه‌ی پریمیوم ارائه می‌دهد و برای دسترسی به قابلیت‌های بیشتر مانند همگام سازی تصاویر بین دستگاه‌ها باید ۱۰ دلار اشتراک ماهانه پرداخت کنید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.