الین ویر اولین کامپیوتر گیمینگ دنیا با پردازنده ۶٫۱ گیگاهرتزی را معرفی کرد

شرکت الین ویر مدل جدیدی از کامپیوترهای Aurora را با نام Aurora R16 معرفی کرد. به گفته الین ویر این کامپیوتر، اولین کامپیوتر گیمینگ دنیا با پردازنده ۶٫۱ گیگاهرتزی است.

کامپیوتر Aurora R16 الین ویر

کامپیوتر Aurora R16 الین ویر

به گفته الین ویر کامپیوتر Aurora R16 اولین محصولی است که از پرازندهای با فرکانس بالای ۶ گیگاهرتز استفاده می‌کند. این محصول جدید از پردازنده‌ نسل ۱۴ اینتل بهره می‌برد و از دو حافظه با معماری UDIMM بهره می‌برد. مادربرد در نظر گرفته شده برای این کامپیوتر به شکل شخصی‌سازی توسعه پیدا کرده، اما براساس پردازنده‌های Z690 اینتل توسعه پیدا کرده است. کاربران این امکان را خواهند داشت که بتوانند با اورکلاک کردن بایوس به فرکانس بالای ۶ گیگاهرتز دسترسی پیدا کنند.

مشخصات کامپیوتر Aurora R16 الین ویر

کامپیوتر Aurora R16 الین ویر از سخت‌افزار قدرتمندی بهره می‌برد. این محصول به کارت گرافیکی RTX 4090 با ۲۴ گیگابایت رم GDDR6X دارد. البته این امکان وجود دارد که Aurora R16 الین ویر را با کارت‌‌های گرافیکی دیگر از جمله RTX 3050 با ۸ گیگابایت رم GDDR6 هم خریداری کنید. کاربران این امکان را خواهند داشت که تا ۶۴ گیگابایت رم DDR5XMP و ۴ ترابایت حافظه SSD روی این محصول قرار دهند.

از دیگر مشخصات Aurora R16 الین ویر می‌توانیم به  دو درگاه M2 PCie برای حافظه SSD و درگاه ۳٫۵ اینچی برای HDD هم اشاره کرد. این محصول از Wi-Fi 6E و شبکه ۲٫۵ گیگابیت برثانیه پشتیبانی می‌کند.

قیمت کامپیوتر Aurora R16 الین ویر

به گفته الین ویر کامپیوتر Aurora R16  با قیمت ۲۲۰۰ دلار راهی بازار می‌شود.

ads

اگر یک لپ تاپ گیمینگ خوش قیمت با کولینگ قوی می‌خواهید، این پست را ببنید.

بررسی لپ تاپ LOQ Gaming با گرافیک RTX 4060

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.