الکترونیک آرتز به زودی از بازی جدید سری WRC رونمایی می‌کند

الکترونیک آرتز به زودی از بازی جدید سری WRC رونمایی می‌کند

شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرده که هفته آینده از جدیدترین نسخه سری بازی‌های مسابقات رالی جهانی (WRC) رونمایی خواهد کرد. این شرکت در توییتی نوشت: «در تاریخ ۵ سپتامبر برای معرفی کامل EA Sports WRC به ما بپیوندید».

<!–

–>

این اعلامیه به دنبال گزارش اخیر از افشاکننده معتبر billbil-kun منتشر شده که ادعا می‌کرد این بازی در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۲۳ منتشر می‌شود و سه روز زودتر از موعد برای دارندگان نسخه Champions Edition قابل دسترسی خواهد بود.


مطلب پیشنهادی:هر آن‌چه که باید از تغییرات فصل ۱۸ ایپکس لجندز بدانیدتغییرات اساسی یکی از لجندها
هر آن‌چه که باید از تغییرات فصل ۱۸ ایپکس لجندز بدانیدهر آن‌چه که باید از تغییرات فصل ۱۸ ایپکس لجندز بدانید

Codemasters حقوق مجوز WRC را در سال ۲۰۲۰ مال خود کرد و قرار شد از سال ۲۰۲۳ با انتشار یک بازی سالانه به مدت پنج سال، از آن پشتیبانی کند. یک سال بعد، این استودیو توسط Electronic Arts خریداری شد و قرارداد مجوز نیز با خود آورد.

ادعا شده که EA Sports WRC در ابتدا برای عرضه در جولای امسال برنامه ریزی شده بود، قبل از اینکه تا اواخر سال به تعویق بیفتد. این بازی برای PS5، Xbox Series X/S و PC در دو نسخه استاندارد و قهرمانان منتشر خواهد شد که نسخه دوم شامل بازی پایه و پنج فصل اکسپنشن است.

الکترونیک آرتز به زودی از بازی جدید سری WRC رونمایی می‌کند - ویجیاتوالکترونیک آرتز به زودی از بازی جدید سری WRC رونمایی می‌کند - ویجیاتو

طبق گزارش‌ها، مشترکان EA Play یک دوره آزمایشی معمولی ۱۰ ساعته و همچنین دوره دسترسی اولیه سه روزه همانند خریداران نسخه قهرمانان خواهند داشت.

به گفته billbil-kun یکی از جنبه‌های بالقوه شگفت انگیز بازی، قیمت آن است. طبق ادعای او، نسخه پایه ۵۰ دلار قیمت دارد که به طور قابل توجهی کمتر از ۷۰ دلار برای آخرین بازی فرمول یک، F1 23، است.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Dead Spaceاین فضا هنوز زنده است
بررسی بازی Dead Spaceبررسی بازی Dead Space


تاریخچه سری جی تی ای

فصل دوم Arcane اواخر سال آینده پخش خواهد شد - ویجیاتوفصل دوم Arcane اواخر سال آینده پخش خواهد شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.