ال‌جی با تزریق هوش مصنوعی به تلویزیون M4 برای نمایشگاه CES 2024 آماده شد

lg signature oled m4 2024 65950250df73096be8d61c88

به گفته‌ی ال‌جی، هوش مصنوعی پردازش و بهینه‌سازی تصویر را به‌صورت پیکسل به پیکسل انجام می‌دهد. هوش مصنوعی نه تنها کلیت تصویر، بلکه هر نقطه را با استفاده از تجزیه و تحلیل دقیق تصویر در سطح پیکسل برای شارپ کردن سوژه‌ها و پس زمینه‌هایی که ممکن است تار به نظر برسند بهبود می‌دهد و رنگ‌ها را اصلاح می‌کند.

تلویزیون‌های جدید ال‌جی تا ۵ سال به‌روزرسانی دریافت خواهند کرد و از نسخه‌ی جدید رابط کاربری WebOS بهره خواهند برد که می‌توان تا ۱۰ پروفایل شخصی به کمکش ایجاد کرد.

تلویزیون M4 ال‌جی از AI Audio Pro برای صدای غنی‌تر و کامل‌تر بهره می‌گیرد که از هوش مصنوعی برای شفاف‌تر کردن صدا استفاده می‌کند. ازطرفی، ساندبارهای جدید ال‌جی به لطف WOWCAST فناوری‌های مذکور را به صورت بی‌سیم ارائه می‌دهند.

مقالات مرتبط

نسل جدید تلویزیون‌های M4 با اندازه‌ی ۶۵ تا ۹۷ اینچ در دسترس خواهند بود. تلویزیون‌های جدید ال‌جی نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و وضوح ۴K خواهند داشت. همچنین احتمالا تمام مدل‌های M4 و C4 و G4 از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی بهره خواهند برد.

قیمت تلویزیون هنوز مشخص نیست اما احتمالا در رویداد CES قیمت تلویزیون ال جی و سایر مشخصات فنی به طور کامل منتشر خواهد شد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.