الجی از مانیتور گیمینگ ۳۲GS95UE-B با نرخ نوسازی ۴۸۰ هرتز رونمایی کرد

الجی حضور خود در حوزه گیمینگ را با مانیتور اولد جدید UltraGear 32GS95UE-B تقویت می‌کند که برای گیمرهایی طراحی شده که خواهان عملکرد عالی و تصاویر واضح هستند. این مانیتور که با قیمت ۱۳۹۹ دلار عرضه می‌شود، فقط ۳۱.۵ اینچ است. این دستگاه بسیار هوشمند و سریع است و صفحه‌نمایش ۴K دارد.

قیمت مانیتور پرچمدار الجی ۱۳۹۹ دلار است

مانیتور ۳۲GS95UE-B الجی یک تغییردهنده واقعی بازی با نسبت کنتراست بالا است که باعث می‌شود رنگ‌ها عمیق‌تر شوند و زمان پاسخگویی تقریباً آنی در ۰.۰۳ میلی‌ثانیه است. همچنین به HDR 400 مجهز شده است و به این معنی است که شما رنگ‌های روشن و واقعی را روی صفحه‌نمایش خود مشاهده می‌کنید.

با پشتیبانی از رنگ‌های ۱۰ بیتی، UltraGear می‌تواند بیش از یک میلیارد رنگ را نشان دهد و همه چیز را از مناظر سرسبز گرفته تا صحنه‌های اکشن با جزئیات باورنکردنی به نمایش بگذارد. به علاوه، با FreeSync و G-Sync، بازیکنان می‌توانند بدون توجه به نوع کارت گرافیکی که استفاده می‌کنند، بدون مشکلی مثل پارگی تصویر آزاردهنده از بازی لذت ببرند.

وقتی نوبت به اتصال به برق می‌رسد، الجی شما را تحت پوشش قرار می‌دهد. این مانیتور دارای دو درگاه HDMI 2.1، یک پورت USB-B و دو درگاه USB-A، به علاوه یک جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری برای هدفون یا بلندگوهای شما است.

الجی از مانیتور گیمینگ 32GS95UE-B با نرخ نوسازی 480 هرتز رونمایی کرد

الجی فقط بر روی صفحه‌نمایش تمرکز نکرد. این شرکت یک بلندگوی Pixel Sound را برای صدایی که با‌کیفیت تصاویر مطابقت دارد، طراحی کرده است. شما می‌توانید آن را بچرخانید، کج کنید و ارتفاع را تنظیم کنید تا مطمئن شوید که در طول ماراتن‌های طولانی بازی راحت هستید.

فروش این محصول در آوریل آغاز می‌شود و با ترکیبی از فناوری درجه یک اولد و ویژگی‌های انحصاری برای گیمرها، UltraGear 32GS95UE-B آماده است تا به عنوان یک مانیتور پیشرو برای بازیکنان حرفه‌ای وارد بازار شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.