اقدام جدید یوبی‌سافت برای برخورد با متقلبان بازی Rainbow Six Siege

شرکت «یوبی‌سافت» (Ubisoft) قصد دارد تعداد قابل‌توجهی از بازیکنان بازی شوتر آنلاین Rainbow Six Siege را کاهش دهد، چراکه سیستم The MouseTrap به‌تازگی حدود ۷۰ درصد از بازیکنان متقلب عنوان Rainbow Six Siege را به دلیل استفاده از مبدل‌های اتصال موس و کیبورد به کنسول‌ها شناسایی کرده است.

سیستم انحصاری محصول شرکت Ubisoft اخیراً موفق شده تعداد کثیری از بازیکنان متقلب در بازی Rainbow Six Siege را شناسایی کند. این بازیکنان متقلب از مبدل‌های اتصال کیبورد و موس به کنسول‌ها برای انجام اهداف خود استفاده می‌کردند و سیستم The MouseTrap حدود ۷۰ درصد از آن‌ها را در این بازی پاک‌سازی کرده است. تیم امنیتی The MousTrap تقریباً سه ماه پیش به بازی Rainbow Six Siege اضافه شد و از آن زمان، به‌روزرسانی‌هایی برای بهبود امنیت این بازی ارائه کرده‌اند.

«یوبی‌سافت» در پست وبلاگی توضیح داد: «در مجموع ۷۸ درصد از متقلبان و کلاه‌برداران (از طریق مبدل‌های موس و کیبورد) در بازی Rainbow Six Siege شناسایی و حذف شده‌اند». این شرکت در ادامه افزود: «اگر کاربران به تنهایی به بخش رتبه‌بندی بازی نگاه کنند، متوجه می‌شوند نزدیک به ۷۳ درصد از متقلبان در این رتبه‌بندی حذف شده‌اند». Ubisoft کاهش بین ۳۰ الی ۵۰ درصدی از کلاه‌برداران را پیش‌بینی کرده بود. داده‌های جمع‌آوری شده آن‌ها فراتر از انتظارات بوده است و این داده‌ها نشان می‌دهد اکثر متقلبان از مبدل‌های اتصال موس و کیبورد به کنسول‌های گیمینگ استفاده کرده‌اند.

شناسایی متقلبان بازی Rainbow Six Siege؛ مزیت غیرمنصفانه استفاده از موس و کیبورد در کنسول‌ها

این بدان معناست که اکثر متقلبان به سادگی دستگاه‌هایی مانند XIM، Cronus Zen و ReaSnow S1 را خاموش کرده‌اند که اغلب در تیراندازی‌های رقابتی آنلاین استفاده می‌شوند. این دستگاه‌ها مزیت قابل‌توجه و البته غیرمنصفانه‌ای برای تیراندازی هدفمند با موس و کیبورد نسبت به کنترلر کنسول دارد. «یوبی‌سافت» با متقلبانی که از این دستگاه‌های «ترد-پارتی» استفاده می‌کنند، با اعمال تأخیر اضافی برای مختل کردن هدف و حرکت آن‌ها، برخورد می‌کند. این تجربه ضعیف به وضوح بسیاری را مجبور کرده است که به سادگی استفاده از دستگاه‌ها را متوقف کنند.

متقلبان بازی Rainbow Six Siege

شرکت Ubisoft اعلام می‌کند مقابله با کلاه‌برداران و متقلبان بازی Rainbow Six Siege کار آسانی نبوده است. بسیاری از آن‌ها از روش‌هایی برای دور زدن سیستم The Mouse Trap استفاده می‌کردند. این شرکت وعده داد سیستم The Moust Trap با ارائه به‌روزرسانی‌های جدید، نظارت دقیق‌تر و اعمال مجازات بیشتر، امنیت را در بازی مذکور بهتر از گذشته برقرار خواهد کرد. استفاده متقلبان از دستگاه‌های Third-Party تنها به بازی Rainbow Six Siege ختم نمی‌شود.

شرکت Epic Games سال گذشته کاربرانی را که از دستگاه‌های Cronus Zen و Cronus Max استفاده کردند، شناسایی و ممنوع کرد. استودیو «بانجی» (Bungie) هم به‌تازگی قانون جدیدی در بازی Destiny 2 در راستای ممنوعیت استفاده از دستگاه‌های مربوطه برای کاربران متقلب وضع کرده است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.