افشای قیمت کارت گرافیک انویدیا RTX 4060 Ti، اختلاف ۱۰۰ دلاری بین نسخه ۸ و ۱۶ گیگابایتی

MEGAsizeGPU، یک افشاکننده اطلاعات مربوط به سخت‌افزارهای شرکت انویدیا است که به ندرت پیش می‌آید در خبرهای خود اشتباه کند. آخرین افشاگری او نیز مربوط می‌شود به اولین شایعات مربوط به قیمت سری RTX 4060 Ti انویدیا که قرار است به زودی عرضه شود.

فعلا خبری از نسخه ۱۶ گیگابایتی انویدیا RTX 4060 Ti نخواهد بود

بر اساس آنچه که این افشاکننده ادعا می‌کند، یک فاصله قیمتی ۱۰۰ دلاری بین نسخه ۸ گیگابایتی و ۱۶ گیگابایتی RTX 4060 Ti انویدیا وجود دارد. گفته می‌شود ارزان‌ترین محصول این سری با قیمت ۳۹۹ دلار عرضه می‌شود، در حالی که ممکن است گیمرها مجبور شوند برای نسخه ۱۶ گیگابایتی آن ۴۹۹ دلار بپردازند. شایان ذکر است که MEGAsizeGPU جزو اولین کسانی بود که اطلاعاتی را در مورد سری ۴۰۶۰Ti از جمله تاریخ های پیشنهادی عرضه به اشتراک گذاشت.

انویدیا در حال آماده شدن برای رونمایی از کارت گرافیک سری RTX 4060 Ti خود در طول این ماه میلادی است و اولین محصول از این سری نیز قرار است در تاریخ ۲۴ می (۴ خرداد) عرضه شود. در سمت دیگر، درست در همان روز AMD نیز قصد دارد تا اطلاعات کامل و جامعی از پردازنده گرافیکی غیر XT RX 7600 خود را در اختیار رسانه‌ها قرار دهد. طبق گزارش videocardz، کارت گرافیک RTX 4060 Ti با حافظه ۱۶ گیگابایتی نباید تا اواخر جولای (اوایل مرداد) عرضه شود، پس کسانی که به حافظه‌ی بیشتر علاقه دارند فعلا باید صبر کنند.

قیمت انویدیا RTX 4060 Ti

جالب اینجاست که هم زمان یک نشت اطلاعات مربوط به کارت سفارشی MSI RTX 4060 Ti Ventus 3X (مدل ۸ گیگابایت) داریم. این کارت توسط یک خرده فروش فرانسوی به همراه رندرهای رسمی ارسال شده است. هرچند که قیمت درج شده برای آن باعث تعجب شما خواهد شد، اما این کارت هنوز برای فروش موجود نیست و مشخص نیست که زمان عرضه و قیمت دقیق آن در روز فروش چه میزانی خواهد بود.

قیمت انویدیا RTX 4060 Ti

به نظر می رسد MSI در حال کار بر روی یک پردازنده گرافیکی Mech 2X Classic برای سری Radeon است. که تاکنون هیچ اشاره ای به طراحی Ventus برای پردازنده گرافیکی Radeon RX 7600 نشده است. ولی به زودی شاهد انتشار اطلاعات دقیقی از سوی شرکت‌های سازنده ارائه خواهد شد، که بدون شک مهم‌ترین فاکتور برای همه‌ی ما قیمت نهایی آنها خواهد بود.

مطالب مرتبط:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.