افشای طراحی قلم S-Pen گوشی گلکسی S24 Ultra توسط FCC

انتظار می‌رود گوشی همراه سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا در ژانویه ۲۰۲۴ به طور رسمی معرفی شود. ما قبلاً رندرهای CAD این گوشی را مشاهده کرده‌ایم که طراحی آن را آشکار کرده است (CAD به معنای Computer-Aided Design است که به طراحی و توسعه محصولات و ساختارهای مختلف با استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری اشاره دارد. این نرم افزارها به مهندسان و طراحان کمک می کنند تا ایده‌های خود را به طرح‌های دقیق و سه بعدی تبدیل کنند و به طور دقیق ابعاد، جزئیات و ویژگی‌های مختلف محصولات را مدلسازی کنند). به لطف FCC، اکنون می‌دانیم که طراحی قلم S‌ Pen گلکسی S24 Ultra چگونه خواهد بود. (FCC مخفف کمیسیون ارتباطات فدرال (Federal Communications Commission) است که یک سازمان دولتی آمریکا است و مسئول نظارت بر صنایع ارتباطات و رسانه‌ها، از جمله اختصاص فرکانس‌های رادیویی و تأیید تجهیزات ارتباطات بی‌سیم است. این سازمان مسئول تأیید تجهیزات بی‌سیم و موبایل قبل از عرضه آنها به بازار است و برای اطمینان از اینکه تجهیزات ارتباطات مطابق با استانداردهای فنی و امنیتی هستند، مدیریت و نظارت می‌کند.)

افشای طراحی قلم S-Pen گوشی گلکسی S24 Ultra توسط FCC
رندر گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ فاش شد

مشخصات و طراحی قلم S‌ Pen گلکسی S24 Ultra

قلم S سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا تاییدیه FCC را دریافت کرده و این گوشی هوشمند را به زمان عرضه نزدیک‌تر می‌کند (FCC به معنای Federal Communications Commission است که یک سازمان دولتی آمریکا است و مسئول نظارت بر صنایع ارتباطات، رادیو، تلویزیون، اینترنت و سایر فناوری‌های مرتبط است). این قلم دارای اتصال BLE بوده و شبیه قلم S Pen مدل اس ۲۳ اولترا است. اسناد FCC شامل یک مدل با رنگ خاکستری/گرافیتی هستند، اما ممکن است گزینه‌های رنگی بیشتری را متناسب با رنگ گوشی همراه ببینیم.

gsmarena 001 3
قلم S-Pen گلکسی S24 اولترا سامسونگ

به گفته FCC، قلم S-Pen گلکسی اس ۲۴ اولترا دارای کد مدل EJ-PS928 و محدوده فرکانس ۲۴۰۲ تا ۲۴۸۰ مگاهرتز است. طول قلم ۱۰۴.۶۴ میلیمتر است، اما FCC وزن آن را ذکر نکرده است. همچنین مشخص نیست که آیا رتبه بندی IP خواهد داشت یا خیر.

افشای طراحی قلم S-Pen گوشی گلکسی S24 Ultra توسط FCC
مشخصات قلم سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا اس

اگر سامسونگ قصد دارد سری گلکسی اس ۲۴ را در ماه ژانویه معرفی کند، می‌توانید انتظار داشته باشید که در هفته‌های آینده جزئیات بیشتری در مورد این سری ارائه شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.