افزایش نقدهای منفی کاربران به بازی Suicide Squad در متاکریتیک

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League حدود یک هفته پیش منتشر شد. استودیو «راکستدی» (Rocksteady) پس از گذشت هشت سال از سه‌گانه تحسین‌برانگیز Batman Arkham اقدام به عرضه بازی «جوخه خودکشی» کرد. با اینکه نقدهای کاربران «استیم» (Steam) به بازی Suicide Squad مثبت بوده است؛ اما کاربران وب‌سایت «متاکریتیک» (Metacritic) به شدت از آخرین ساخته «راکستدی» انتقاد کردند.

طبق گزارش‌ها، وب‌سایت «متاکریتیک» حدود ۹۴۸ نقد از سوی کاربران ثبت کرده است که میانگین نمرات بخش یوزر سایت را به عدد ۳.۸ رسانده است. در مجموع، حدود ۶۰۰ نقد منفی که اغلب بین نمرات ۰ یا ۱ است، برای بازی لایو سرویس Suicide Squad ثبت شده است. کاربران معمولاً در نقدهایشان به مقایسه بازی مذکور با سه‌گانه Batman Arkham پرداختند.

انتقاد شدید کاربران متاکریتیک از کلیت بازی Suicide Squad: Kill the Justice League

آن‌ها به شدت از گیم پلی تکراری، محیط جهان‌آزاد بدون جزئیات و باس فایت‌های ضعیف بازی «جوخه خودکشی» انتقاد کردند. برخی از نقدها به ویژگی‌های لایو سرویس بازی نگاه مثبتی داشتند و آن را سرگرم‌کننده خواندند؛ اما سیستم آپگرید و سفارشی‌سازی Suicide Squad کمکی به بهبود وضعیت گیم‌ پلی نمی‌کند.

نقدهای کاربران به بازی Suicide Squad

تعداد دیگری از کاربران هم به بی‌احترامی اعضای «راکستدی» به کوین کانروی (Kevin Conroy) و پرتره شخصیت Batman در بازی مزبور اشاره داشتند. عنوانی مانند Suicide Squad: Kill the Justice League ماه‌ها قبل از انتشار در معرض جنجال و جو منفی قرار داشت. در میان پیش‌نمایش‌های ناامیدکننده و نظرات کارشناسان در رسانه‌های اجتماعی، بسیاری پیش از عرضه بازی انتظار چنین فاجعه‌ای را داشتند و دیدن این همه نقد منفی کاملاً برایشان تعجب‌برانگیز نبود.

بازی Suicide Squad هم‌اکنون برای کنسول‌های نسل فعلی PS5، Xbox Series X/S و پلتفرم کامپیوترهای شخصی (PC) قابل دسترس است. گفتنی است بازیکنان برای دسترسی کامل به این بازی به اینترنت قدرتمند احتیاج دارند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.