افزایش فروش Helldivers 2 در آمریکا در هفته سوم نیز ادامه یافت

افزایش فروش Helldivers 2 در آمریکا در هفته سوم نیز ادامه یافت

Helldivers 2 به یک پدیده غیرعادی تبدیل شده، نه تنها به این دلیل که به موفقیتی بسیار بزرگتر از آنچه سونی یا استودیوی Arrowhead پیش‌بینی می‌کردند، تبدیل شده، بلکه به این دلیل که با نرخی بی‌سابقه به فروش می‌رسد.

<!–

–>

مت پیسکاتلا، تحلیلگر Circana اخیرا در توییتر فاش کرد که فروش Helldivers 2 در ایالات متحده یک بار دیگر در هفته سوم عرضه، افزایش یافته است، درست مانند هفته قبل. این بازی در بریتانیا نیز از افزایش فروش مشابهی برخوردار بوده است.


مطلب پیشنهادی:بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]همین حالا با قیمت کمتر یا کاملا رایگان بازی کنید
بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]

به طور معمول، بازی‌ها در هفته ابتدایی عرضه به بالاترین میزان فروش خود می‌رسند و اعداد و ارقام هفته به هفته پس از آن کاهش می‌یابد. به این معنی که فروش دیووانه‌وار Helldivers 2، همانطور که پیسکاتلا می‌گوید، حداقل به ندرت دیده می‌شود.

Helldivers 2Helldivers 2

سونی هنوز آمار فروش رسمی بازی شوتر co-op را ارائه نکرده، اما یوهان پیلستد، مدیرعامل استودیوی بازی‌سازی Arrowhead هفته گذشته اشاره کرد که حداقل نزدیک به ۳ میلیون نسخه از آن فروخته شده – اگرچه این تعداد احتمالا در حال حاضر بیشتر شده است.

Arrowhead در حال حاضر بر روی برنامه‌های محتوایی پس از عرضه Helldivers 2 کار می‌کند. ظاهرا ماشین‌ها و وسایل نقلیه جدیدی به بازی اضافه خواهند شد. افشای اطلاعات اخیر حاکی از آن است که جناح Illuminate از قسمت اول سری نیز در راه است.


مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید بهترین SSD برای ارتقای پلی‌استیشن ۵بازی‌های بیشتر!
راهنمای خرید بهترین SSD برای ارتقای پلی‌استیشن ۵راهنمای خرید بهترین SSD برای ارتقای پلی‌استیشن ۵


از تعدیل ۹۰۰ کارمند پلی‌استیشن تا کنسل شدن بازی مندلورین | ویجی‌لاگ پلاس

سری بازی Persona تاکنون ۲۲ میلیون نسخه فروش داشته است - ویجیاتوسری بازی Persona تاکنون ۲۲ میلیون نسخه فروش داشته است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.