اعلام جزئیات رسمی فصل سوم بازی Call of Duty: Modern Warfare II

شرکت «اکتیویژن بلیزارد» (Activision Blizzard) با انتشار پستی، جزئیات و تغییرات جدید پیرامون فصل سوم بازی Call of Duty: Modern Warfare II را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری «گیم اسپات» (Gamespot)، شرکت Activsion جزئیات اولیه فصل سوم بازی Call of Duty: Modern Warfare II را در قالب پستی وبلاگی منتشر کرد. فصل سوم بازی مذکور می‌تواند برای طرفداران حالت Gunfire تجربه‌ای خوشحال‌کننده باشد. چرا که سازندگان تصمیم گرفتند این حالت پرطرفدار را به طور کامل در فصل سوم به نسخه دوم بازی منتقل کنند. گفتنی است حالت Gunfire دارای چهار نقشه است که دو مورد آن درباره Blacksite و نقشه Shipment تازه Gulag خواهند بود.

شرکت «اکتیویژن» قرار است در فصل سوم بازی COD: MWII سه نقشه جدید برای بخش چندنفره (۶v6) و همچنین دو میدان مبارزه جدید برای حالت‌های Ground War و Invsaion اضافه کند. از میان سه نقشه حالت چندنفره ۶v6، نام دو مورد آن ذکر شده که یکی از آن‌ها در کشور اسپانیا جریان دارد (نقشه Pelayo’s Lighthouse). نقشه دیگر برای مبارزه در تاریکی با دوربین‌های شب دید پیشرفته (نقشه Black Gold) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. گویا قرار است در فصل سوم نقشه Alboran Hatchery هم به بازی اضافه شود.

فصل سوم بازی Call of Duty: Modern Warfare II

عرضه فصل سوم Call of Duty: Modern Warfare II در اواخر فروردین

علاوه بر موارد فوق، فصل سوم بازی COD: MW II شامل دو نقشه جدید با عنوان‌های Rohan Oil و Sattiq Cave Complex خواهد بود. به نظر می‌رسد نقشه Rohan Oil همان نقشه گسترده بازی Warzone 2 باشد که به MWII اضافه می‌شود. همچنین نقشه ثانویه‌ای از نظر جغرافیایی در نزدیکی نقشه Rohan Oil قرار گرفته است که احتمالا سیستم مبارزات متفاوت‌تری را به کاربران ارائه می‌دهد.

فصل سوم بازی Call of Duty: Modern Warfare II دارای حالت‌هایی نظیر Face Off و Cranked Ground War Infected خواهد بود. همچنین سازندگان جوایز ارزنده‌ای برای بخش Ranked Play در نظر گرفته‌اند. لازم به ذکر است سازندگان برای فصل سوم این بازی قرار است سومین قسمت از عملیات ویژه Raid را منتشر کنند. فصل سوم بازی COD: MWII در تاریخ ۱۲ آوریل (۲۳ فروردین ۱۴۰۲) برای کنسول‌های نسل هشتم، نهم و رایانه شخصی (PC) عرضه می‌شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.