اعلام تاریخ عرضه بازی Total War: PHARAOH

استودیو «کریتیو اسمبلی» (Creative Assembly) از تاریخ عرضه بازی «توتال وار: فرعون» (Total War: PHAROAH) و شروع پیش‌فروش این بازی استراتژی را اعلام کرد. به مانند گذشته، جدیدترین نسخه مجموعه Total War تنها برای پلتفرم کامپیوترهای شخصی منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری GamingBolt، تیم سازنده Creative Assembly و شرکت «سگا» (Sega) اعلام کردند بازی استراتژی Total War: PHAROAH در تاریخ ۱۱ اکتبر (مصادف با ۱۹ مهر ۱۴۰۲) برای پلتفرم PC عرضه خواهد شد. گفتنی است افرادی که بازی مذکور را پیش‌خرید کرده بودند، می‌توانند آن را در تاریخ ۲۹ سپتامبر (۷ مهر ۱۴۰۲) تجربه کنند.

تیم سازنده با بازی Total War: PHAROAH یک رویکرد تاریخی دیگر را با تمرکز بر مصر باستان به نمایش می‌گذارد. توسعه‌دهندگان پیش از این در سال ۲۰۱۹ با انتشار Total War: Three Kingdoms روی حماسه‌های چین باستان و در سال ۲۰۲۰ با انتشار Total War Saga: Troy روی جنگ‌های یونان تمرکز داشتند.

تاریخ عرضه بازی Total War: PHAROAH

جزئیات مختصر از گیم پلی بازی Total War: PHAROAH

عنوان Total War: PHAROAH قصد دارد درکنار ارائه گیم‌پلی کلاسیک فرانچایز، ویژگی‌ جدیدی را معرفی کند که به بازیکنان اجازه می‌دهد کمپین‌های خود را شخصی‌سازی نمایند. آن‌ها می‌توانند از گزینه‌هایی اعم از مکان‌های شروع تصادفی برای همه فرقه‌ها، میزان منابع در دسترس و بلایای طبیعی برای شخصی‌سازی تجربه خود استفاده کنند. علاوه‌بر این، بازی شامل فرقه‌های متعدد مصر باستان از جمله هیتی، کنعانی، آناتولی و مصری می‌شود که هر کدام نقاط قوت و ضعف، توانایی‌ها و واحدهای جنگی ویژه خود را خواهند داشت.

به عنوان مثال، «رامسس» (Ramesses) یک جنگجوی سرآمد است که فعالانه در جنگ‌ها شرکت می‌کند و از قدرت و سرعتی برخوردار است که قابل قیاس با سایر رهبرهای مصری نیست. در ادامه، ارتش «رامسس» متشکل از سربازان زبده‌ای است که علی‌رغم تعداد کم‌شان، طور متوسط از قدرت بیشتری در میدان نبرد برخوردار هستند.

نظر شما چیست؟ آیا بازی Total War: PHAROAH را در زمان عرضه خریداری می‌کنید؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.