اعلام تاریخ انتشار بسته‌الحاقی جدید بازی Total War: Warhammer 3 + تریلر

شرکت «سگا» (SEGA) با انتشار تریلری تاریخ انتشار بسته‌الحاقی جدید بازی Total War: Warhammer 3 را اعلام کرد.

شرکت «سگا» (SEGA) و استودیو «کرتیو اسمبلی» (The Creative Assembly) در ماه آینده بسته‌الحاقی جدیدی را برای بازی Total War: Warhammer 3 عرضه می‌کنند. بازیکنان در بسته‌الحاقی The Forge of The Chaos Dwarves می‌توانند با ارتش قدرتمند «کوتوله‌های آشوب» بر جهان مسلط شوند.

بسته‌الحاقی The Forge of The Chaos Dwarves در تاریخ ۱۳ آوریل ۲۰۲۳ (۲۴ فروردین ۱۴۰۲) در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. در کنار این بسته‌الحاقی، بازیکنان به محتوای رایگانی برای کاراکترهای «کیسلو» (Kislev)، «امپایر» (The Empire) و قهرمان افسانه‌ای «اولریکا ماگدوا» (Ulrika Magdova) دسترسی پیدا می‌کنند. Ulrika Magdova خون‌آشامی است که توانایی مبارزه تن به تن و طلسم‌سازی دشمنان را دارد. گفتنی است در صورتی که کاربران این بسته‌الحاقی را پیش‌خرید کنند، از ۱۰ درصد تخفیف در قیمت کل آن برخوردار خواهند شد.

بسته‌الحاقی جدید بازی Total War: Warhammer 3

تقابل با کوتوله‌های آشوب در جدیدترین بسته‌الحاقی بازی Total War: Warhammer 3

بازیکنان با دریافت بسته‌الحاقی The Forge of the Chaos Dwarves می‌توانند کنترل شرورترین کوتوله‌های آشوب (با نام‌های Astragoth Ironhand، Drazhoath the Ashen و Zhatan the Black) را برعهده گیرند. آن‌ها ماموریت دارند تا جهان شناخته‌شده خود را تسخیر کنند. آن‌ها به دنبال قدرت غیرقابل تصوری هستند که تنها با نابود کردن مکان‌های دشمنان به دست می‌آید. این کوتوله‌ها از ابزارهای منحصر به فردی مانند Hell Forge برخوردار هستند که به آن‌ها اجازه می‌دهد شماتیک‌های ساخته شده در آتش، «برج زهر» (The Tower of Zharr)، کاروان‌ها و غیره را توسعه دهند.

بازی Total War: Warhammer 3 هم‌اکنون برای پلتفرم رایانه شخصی (PC) قابل دریافت است. شما می‌توانید تریلر معرفی بسته‌الحاقی The Forge of The Chaos Dwarves را در پایین صفحه تماشا کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.