اعلام تاریخ انتشار بازی Naraka: Bladepoint برای کنسول PS5

بازی Naraka: Bladepoint قرار است به صورت رایگان برای کنسول «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5) منتشر شود. گفتنی است مشترکین سرویس «پلی استیشن پلاس» (PlayStation Plus) قادر هستند محتوای درون بازی ویژه‌ای را کسب نمایند.

مدت دوام سبک «بتل رویال» (Battle Royal) در صنعت بازی‌های کامپیوتری به طور کامل قابل حدس نیست. ممکن است برخی از بازی‌ها در این سبک شروع قدرتمندی داشته باشند و به تدریج با کاهش مخاطب روبرو شوند. Naraka: Bladepoint یک عنوان انحصاری برای کنسول PlayStation 5 خواهد بود که در سبک Battle Royal طبقه‌بندی می‌شود. این بازی دو سال پیش برای پلتفرم‌های «مایکروسافت» (Microsoft) عرضه شد و توانست در این مدت تعداد بازیکنان قابل‌توجهی را جلب کند.

محتویات ویژه بازی Naraka برای کنسول PS5

استودیو سازنده Entertainment 24 برای گسترش تعداد بازیکنان Naraka، تصمیم گرفته این اثر را برای کنسول «سونی» (Sony) منتشر کند. این بازی در تاریخ ۱۳ ژوئیه (۲۲ تیر) برای کنسول PlayStation 5 عرضه می‌شود. گفتنی است تمامی دریافت‌کنندگان این نسخه می‌توانند یک مجموعه آیتم درون بازی را به صورت رایگان دریافت نمایند. این آیتم‌ها آیتم‌ها شامل یک اسکین Katana، یک Ryuzan·Frost Reflection و دو Immortal Treasure می‌شوند. علاوه‌بر‌این، مشترکین PlayStation Plus حتی آیتم‌های بیشتری از جمله پنج Treasure بیشتر را کسب خواهند کرد.

بازی Naraka برای کنسول PS5

مژده دیگر از سوی استودیو Entertainment 24 این است بازی Naraka: Bladepoint در همان روز روی تمامی پلتفرم‌ها رایگان خواهند شد. هنوز مشخص نیست رایگان شدن بازی مذکور به معنای تغییر سیستم پرداخت درون برنامه‌ای آن خواهد بود یا خیر. بازی Naraka: Bladepoint برای کنسول‌های «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و کامپیوتر شخصی (PC) قابل دریافت است. شما می‌توانید تریلر معرفی بازی Naraka برای پلتفرم PS5 را در پایین صفحه تماشا کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.