اعضای یوبیسافت به فیلمنامه فیلم‌های بعدی Avatar دسترسی داشتند

اعضای یوبیسافت به فیلمنامه فیلم‌های بعدی Avatar دسترسی داشتند

به‌تازگی اعلام شد که توسعه‌دهندگان بازی Avatar: Frontiers of Pandora به‌طور اختصاصی به فیلم‌نامه فیلم‌های بعدی فرنچایز آواتار دسترسی داشتند. کارگردان بازی یعنی مگنوس جنسن در مصاحبه‌ای با ComicBook.com این را تایید کرد و توضیح داد این کار در جهت عدم ایجاد تناقض و تداخل در روایت کلی دنیای Avatar انجام شده است.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:اولین قسمت از فرنچایز آواتار اکنون چگونه است؟نگاهی به پُر فروش‌ترین فیلم تاریخ سینما پس از ۱۳ سال
اولین قسمت از فرنچایز آواتار اکنون چگونه است؟اولین قسمت از فرنچایز آواتار اکنون چگونه است؟

همانطور که اکنون به‌طور رسمی می‌دانیم، سه فیلم دیگر از دنیای آواتار در دست ساخت قرار دارند و این فرنچایز آینده درازی در پیش دارد. بازی Frontiers of Pandora که توسط استودیو Ubisoft Massive ساخته می‌شود نیز قرار است جایگاه خاص خود را در خط زمانی این فرنچایز داشته باشد.

به‌نقل از جنسن:

برای اینکه بتوانیم جای خوبی در خط زمانی پیدا کنیم — چون ما کار روی این بازی را قبل از اینکه Avatar: The Way of Water بیرون بیاید شروع کردیم — بله، به فیلم‌نامه دسترسی داشتیم. نه فقط The Way of Water، بلکه حتی تعدادی از فیلم‌های آینده.

اعضای یوبیسافت به فیلمنامه فیلم‌های بعدی Avatar دسترسی داشتند - ویجیاتواعضای یوبیسافت به فیلمنامه فیلم‌های بعدی Avatar دسترسی داشتند - ویجیاتو

جنسن سپس درباره کسب و کار خود، برخی از ویژگی‌های بازی و همچنین ایستر اگ‌هایی که بازیکنان در دنیای پاندورا قادر به کشف خواهند بود صحبت کرد. اینکه بازی نهایی چگونه از آب در می‌آید را در تاریخ ۱۶ آذر می‌توانیم بفهمیم، زمانی که Avatar: Frontiers of Pandora برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر می‌شود.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی اساسین کرید میراژ | نقد و بررسی اختصاصی + ویدیونوستالژی در خدمت فرمول مدرن یوبیسافت
بررسی بازی اساسین کرید میراژ | نقد و بررسی اختصاصی + ویدیوبررسی بازی اساسین کرید میراژ | نقد و بررسی اختصاصی + ویدیو


ویجی‌لاگ پلاسجزئیات کالاف دیوتی بعدی و قصه ساخت جی تی ای های کلاسیک

پتنت جدید الکترونیک آرتز به بازیکنان اجازه می‌دهد به جای شخصیت‌ها صحبت کنند - ویجیاتوپتنت جدید الکترونیک آرتز به بازیکنان اجازه می‌دهد به جای شخصیت‌ها صحبت کنند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.